עונה 46!!!

מתחילים, איך לא, באתגר פרס עבור אבן האש - שסופו בפאזל מבוסס חלקים דמויי טטריס, שנראה כמו משהו ששומש בפעם האחרונה בתאילנד. שבט נאמי מגיע ראשון, סיגה שני, יאנו מפסידים. ואז שני השבטים האחרים נכשלים בפתרון אתגר העונשין. יותר נכון סיגה לא מצליחים, אצל יאנו ג'לינסקי פשוט פורש ושובר את שעון החול (לא מגיע לו עונש על זה? להגיע למועצת השבט עם קול נגדו או משהו?). אוי ויי. בנוסף, בשבט סיגה טים ומריה מתחבריםף ובן נותן וייבז של... לא יודע, כי העריכה הקלאסית חזרה, ולכן בתקווה יהיה יותר קשה למצוא את הזוכה. אבל יש פוקוס יחסית רציני על מוריה.

קנזי גם מצליחה מאוד להתחבר עם כולם, השאלה היא האם זה יחזיק לתוך הערבוב (אם יהיה), וכמובן הרבה יותר חשוב, המיזוג. יש לה ברית עם טיפאני, קיו וג'לינסקי. אז זהו, פלאשבק לעונה הקודמת? יש לנו זוכה? קשה לי להאמין, ג'לינסקי לא יחזיק מעמד יותר ממועצה או שתיים. אני גם לא בטוח כמה ליז תחזיק מעמד, אבל באמת? ענייני רקע כלכלי בתקופה הנוכחית? יש אנשים שפשוט רוצים לשחק את המשחק וזהו. למרות שלכולם יש וידויי רקע, הפרק לא נכנס חזק מדי לקטעי רקע כמו באוסטרליה (שאגב גם ממשיכה חזק עם עונה ממש טובה נכון לעכשיו, אפילו כשיש טוויסטים לא הוגנים, איכשהו זה אף פעם לא מרגיש כמו התערבות הפקה אלא סתם כמו בולשיט רנדומלי. יוצאת דופן היא האולסטארס, שהיא גם אחת העונות הכי גרועות בעולם שראיתי. ממש ברמה של האיים הקאריביים). בשבט סיגה זה הבנים נגד הבנות כשצ'ארלי באמצע (ובטח ילך עם הבנות), ובשבט נאמי נראה שראנדן בדרכו החוצה. מתחיל להימאס לי שכל בחורה צעירה ויפה מושוות לפרוואטי, אפילו אם היא לא מפלרטטת בכלל! זו מיזוגניה סמויה במיטבה!

ואז מגיעות סירות - אי היתרונות חוזר. טווין, מריה וג'לינסקי (שמתחיל לדבר על עצמו בגוף שלישי - מי אתה חושב שאתה, עידן קפון?) נבחרים למשחק, שבו בעל קלף הלפיד צריך לבחור את קלף הקול הנוסף. ג'לינסקי פורש - שוב - ומפסיד את קולו, ובכך מריה וטווין זוכים בעוד קול. אני מתחיל להרגיש שאנחנו בדרך לכישלון הכי מהדהד מאז גארט בקגאיאן. טיפאני מוצאת את ה-Beware Advantage אבל לא משלימה את המשימה הזמן אז גם לה לא יהיה קול במועצת השבט! אבל זה לא משנה כי זה לא שבאנו או ג'ס משחקים חזק. הם בטח יכוונו זה נגד זו או משהו. בינתיים עוברים לאתגר החסינות - גאד, ג'לינסקי איכשהו מצליח להביך את עצמו בדרכים שלא דמיינתי שהן אפשריות - ובו נחשו מה, יאנו שוב מפסידים חסינות. לג'לינסקי אין קול, אבל יש לו בני ברית שעדיין מהווים את הרוב בשבט, במיוחד שטיפאני השלימה את המשימה שלה ועכשיו יש לה קול וגם אליל.

במידה וג'לינסקי ישרוד את ההצבעה היום, ויגיע קצת רחוק, יהיה קשה מאוד להוציא ממנו רושם ראשוני מזעזע. אבל זה קרה עם גייבלר, זה קרה עם המון מתמודדים שנכשלו בענק בעונה הראשונה שלהם כדי להצליח בשנייה. אבל העריכה שלו פשוט מקשה מאוד על מציאת מקום לספק שהוא המודח, הוא פשוט שחצן בטירוף על כלום! פחות מכלום, הוא נכשל ונכשל ונכשל, ומדבר כאילו הוא מינימום ראסל! אפילו ג'ף יצא נגדו במועצת השבט, דבר שבדרך כלל שמור למקרים כמו בילי שהתאהב בקנדיס. אני מצטער בפני גארט שהשוויתי בינו לבין ג'לינסקי. מדובר כנראה בכישלון הכי הזוי, עם הכי מעט מודעות חברתית, בתולדות הישרדות. ושאר המתמודדים יצטרכו להתאמץ כדי לקחת ממנו את המקום האחרון.
 
פרק 2

ממשיכים להתמקד בשבט יאנו, אבל מאחר והם הדיחו מישהו בפרק שעבר, זה מובן. ג'ס כנראה תודח במועצה הבאה של השבט. אבל ונוס בסכנה אפילו יותר גדולה. זה ממש מבאס שהיא לא בברית עם אף אחד כי... היא צעירה שנראית טוב? אני לא אתפלא אם בנקודה מסוימת נוכל להגיד ש"פרוואטי הרסה את הישרדות למין הנשי", אבל זה באמת תלוי במתמודדת ובשבט. רק תראו את העונה הקודמת - בשבט אחר די הייתה יכולה לעוף ראשונה בלי לחשוב פעמיים. ולכן היא מחפשת אליל, אבל כל השאר גם מחפשים אותם. אבל יש גבול לכמה שאפשר לשחק מהתחתית בלי כמות מדהימה של מזל ו/או עזרה מההפקה (היי בן! אתה עדיין הזוכה הכי גרוע שאשכרה שיחק את המשחק ושרד 39 ימים!) בסוף ראנדן מוצא את ה-Beware Advantage. עד שהוא הולך למועצת השבט, אין לו קול, אבל מאחר וזה אומר שהוא בטוח בכל מקרה, מה זה משנה?

בכל מקרה, פרקים של שעה נראו לפני כמה חודשים כמו האורך המושלם לעונות כאוטיות שבקושי גרמו לנו להבין מי נגד מי (עונה 40), אז מה לגבי פרק כפול? ובכן, היו בפרק הזה לפחות עשרים דקות שלא הייתה לי בעייה לוותר עליהן. האם הן יכולות להיות זהב טלוויזיוני, כמו חידון המוזיקה הגדול? כן. האם הן הכרחיות? ממש לא, יכולתי לנגן עוד קצת על הגיטרה בזמן הזה. בעיקר שירים של מטאליקה. אבל אנחנו כן מגלים שצ'ארלי ומריה שוקלים ללכת עם הגברים ולא עם הנשים. ראנדן פתאום מחליט לעבוד דווקא עם ונוס נגד ליז. אצל יאנו הכול יכול לקרות - כולל הדחה של קנזי. אני חושב שאפשר לפסול אותה מהמועמדות לזכייה. היא תגיע רחוק, היא לא תזכה. אבל אני לא חושב שהיא תודח היום, ולא בגלל שהשבט שלה יזכה בחסינות. כי הם לא.

אבל לקראת מועצת השבט, הסיכוי שקנזי תודח מתחיל להיות אמיתי. קיו רוצה להדיח אותה פתאום, אבל הוא רוצה להדיח גם את ג'ס. חוץ מזה, העריכה שלה מתחילה להיות מאוד שחצנית ושלילית. טיפאני, לעומתה, מתחילה להרגיש לי קצת כמו סירי צעירה. מעניין איך זה שאף אחד על האי לא משווה כל אישה שחורה עם כישורים חברתיים טובים לסירי? למה אף אחד לא מושווה לטוני או, חלילה, לראסל? למה רק פרוואטי מקוללת? זו מיזוגניה, גבירותיי ורבותיי. ושימו לב שתמיד מי שמשווה בחורות לפרוואטי הוא גבר. בכל מקרה, אני חושב שאפשר לראות את טיפאני בפרק הגמר, אבל אולי לא במועצת השבט האחרונה. קנזי תהיה מושבעת, כמעט בוודאות. היא גם יכולה להיות מודחת במרג'טורי (אני מקבל קצת פלאשבקים לקווין סידני).

כל שאר השבט? ובכן, ג'ס ובהאנו הולכים לעוף לפני המיזוג, אחד מהם כנראה היום. בהאנו מזכיר לי את נסיר (כמובן), רק שחקן פחות טוב. לא שנסיר שיחק את המשחק או משהו, כן? לגבי קיו, נחיה ונראה. בינתיים ג'ס מודחת ובהאנו כנראה יהיה המודח הבא מהשבט.
 
פרק 3

קודם אני חייב לשאול: האם האליל המזויף באמת היה הכרחי? האם זה היה צעד חשוב אסטרטגית? עד העידן החדש, התשובה הייתה לא, אבל כבר קרה שהירייה באפלה הוכיחה את עצמה (לא שהמתמודדים הספיקו לראות את קיילב, אבל עדיין), ואז בהאנו יקבע מי מודח, ולך תדע מה יקרה איתו. לך תדע מה יקרה איתו בכל מקרה, מדובר ב"לא-שחקן" הכי גדול מאז... לא זוכר כבר. הוא לא "ראוי", הוא פשוט לא יודע לתחמן. אם ג'לינסקי נעול על המקום ה-18 בדירוג שלי (ואני כבר ממש לא בטוח לגבי זה), בהאנו נעול על המקום ה-17. למה אנשים כמוהו מגיעים להישרדות?!? הוא מזכיר לי את צ'יקן ג'ורג' באולסטארס של האח הגדול, מתמודד שהגיע מעונה עם חוקים אחרים לגמרי (שבה הקהל קבע מי מודח, כלומר לא היה ממש מקום לאסטרטגיה). והוא פאקינג מעריץ!!! אני מבין מעריצים שעושים שטויות (היי אריק), אבל זו רמה אחרת לגמרי. אגב, מובן לכולם שקנזי לא זוכה, כן? היא מקבלת עריכה מאוד שלילית.

ואז כולם רוצים לעבוד איתו, לפחות בכאילו. קיו רוצה שהוא יהיה הפיליפ לבוסטון רוב שלו. א', בוסטון רוב הוא שחקן אוברייטד להחריד והשיטה שלו עובדת רק על טיפשים. ב', יותר גרוע - מי לעזאזל רוצה להיות הפיליפ של מישהו?!? ו-ג': אתה באמת רוצה לעבוד איתו? הוא כל-כך לא-שחקן שהוא אפילו לא טוב בתור עז. הוא יכול בקלות להלשין לכולם על הכול. כמו קארין בפאלאו, הרוצחת של העונה שהרסה כל תוכנית. יש מתמודדים שפשוט צריך להדיח.

ואז עוברים לשבט סיגה שמחפשים אליל, או יותר נכון, חיפשו אליל לפני ארבעה ימים. זה באמת היה הכרחי? לא הקטע של להראות רק עכשיו את הקטע הזה, אלא להכריז במפורש שזה היה לפני ארבעה ימים. לולא הייתם שמים את הכתובית, אף אחד לא היה יודע! ג'ם זוכה באליל. בשבט נאמי, האנטר מתחיל להזכיר לי את האנטר מעונה 4, רק שאז האסטרטגיה הייתה בחיתוליה. והוא עוד אחד מאלה שיש להם אתגרים בבית. לא רק פאזלים, אלא אתגרים שלמים. זה לא הכי הוגן להשוות לאוסטרליה, שיש להם הרבה פחות עונות, אבל כמעט ואין להם מחזורי אתגרים! כמובן, קרה שאתגרים חזרו על עצמם אחרי כמה עונות, בעיקר בשלב השבטי (שלום לאתגר נשיאת הנחש, היאבקות הסומו וכו') אבל זה כאילו כבר כמה עשורים (של עונות) עלו בהישרדות על "נוסחת הפלא" שגורמת לכל אתגר להיות אותו דבר! אני חושב שהעונה האחרונה עם אתגרים מקוריים הייתה... ניקרגואה?

ואנחנו עם עוד אתגר שממשיך עם נוסחת הקסם. אולי פשוט ראינו יותר מדי עונות, ואין ממש מה לחדש? יאנו מפסידים *שוב*. אם כבר מדברים על נוסחת קסם, אולי הגיע הזמן לחזור לשני שבטים? יש מספיק דרכים לכפות אינטראקציה בין שורדים משבטים שונים. בארבע עונות מתוך שש, מתוכן שלוש ברצף, שבטים הפסידו חסינות אחרי חסינות אחרי חסינות. רק רגע, זה לא נכון לגבי טיקה! טיקה הפסידו רק שתי מועצות שבט! השבטים האחרים הפסידו חסינות אחת כל אחת, אז זה לא ממש נכון! רק בגלל שברוס פונה! אחרי זה בהאנו, בן (המועמד שלי למיליון כרגע) וליז הולכים לאי היתרונות. ובהאנו לוקח מג'לינסקי את המקום האחרון בהליכה כשהוא אומר שהוא "לא בא בשביל מיליון דולר". אתה לא יודע לשחק. אתה לא רוצה לנצח. "החוויה" של הישרדות היא עינוי של רעב, סטרס וחולשה. את האתגרים אפשר לחקות בבית, לא בקלות אבל עדיין. למה באת?!?!?!?!? והוא מאבד את קולו. בייו'ש! גם בן. אז טים יהיה המודח הראשון משבט סיגה? קיו עדיין רוצה להדיח את קנזי, אבל האם טיפאני תהיה לצידו? הוא צריך אותה בכל סיטואציה, ואם היא בוחרת בצד של קנזי - קיו הופך מסופר מוגן לסופר מודח.

אבל אין הדחה, כי ראנדן מפונה. אולי הפינוי הכי מעצבן ודפוק בתולדות הישרדות. מיסי (סן חואן) הייתה כמה ימים טובים עם שבר, המשיכה להשתתף והגיעה לגמר!

דירוג (קשה, כי עוד לא הייתה הדחה משבט אחר):

1. טיפאני
2. מריה
3. צ'ארלי
4. האנטר
5. קנזי
6. ונוס
7. בן
8. סודה
9. טווין
10. קיו
11. ג'ם
12. מוריה
13. ראנדן
14. טים
15. ליז
16. ג'ס

17. ג'לינסקי
18. בהאנו

כצפוי הכול מאוד נזיל והרבה מאוד יכול להשתנות. פחות או יותר יש ארבע רמות: מקומות 1-5, מקומות 6-10, מקומות 11-16 וכמובן שני האחרונים.
 
פרק 4

בהאנו לא מבזבז זמן ומספר לשבט שהוא סיפר לליז ולבן הכול. למרות שהוא אחד המקומות האחרונים הכי אחרונים אי פעם אצלי, אני לא שונא אותו, רק מרחם עליו. אולי אם הוא יהרוס תוכנית של מישהו, אני אעבור לשנוא אותו. אבל כרגע הוא פשוט מתמודד פאתטי שלא היה צריך אפילו לחשוב על להתמודד בהישרדות. שוב, למה לעזאזל באת להישרדות?!? זה כמובן ברמה אחרת לגמרי מלהיות "ראוי", "ראויים" לא תוקעים סכינים בגב ובמקרה הכי גרוע מתחסדים (ואותם אני שונא אקטיבית ממעמקי ליבי) אבל הם משחקים את המשחק - כורתים בריתות, מנהיגים שבטים ויוזמים הדחות. מובן לכולם שאם השבט מפסיד עוד חסינות, הוא מודח, כן? אצל סיגה, עדיין לא ברור (כנראה טים) אבל ג'ם לא עוזרת לעצמה בכלל עם המתיחה שלה. חוץ מזה, שום דיבורי אסטרטגיה בשבט הזה, כלומר לא הם יפסידו היום.

אחרי זה, סוף סוף יש גם אתגר פרס וגם חסינות... ושבט יאנו זוכים! כן, הם סוף סוף זכו במשהו! זה כמו האתגר ההוא שפואה פואה זכו בו! אבל זאת לא חסינות. וחוץ מזה, עדיין אין להם דרך להדליק אש, אז במקום לזכות בדגים, הם בוחרים בברזנט. כשמחנה קסאיה הוצף והם לא יכלו להדליק אש, לא נתתם להם זכות בחירה, הפקה מתנוונת ומתייוונת שלי. אחרי זה עוד קצת יאנו, ועוד קצת בהאנו. הדברים שקיו מלמד אותו, זה כמו מישהו שהולך לתואר שני במתמטיקה מבלי לדעת את לוח הכפל. שבט סיגה מאשים את טים במתיחה של ג'ם (מה יקרה כשיגלו שאין לג'ם קול?), ואצל נאמי, האנטר וליז יוזמים הדחה של סודה. האם הם יפסידו חסינות?

אז בואו נגיע לאתגר, ואחרי אימוני קפיצה למוריה, כנראה ההפקה מאוד אוהבת את בן. כל הרפרנסים לואן היילן עשו לי את השבוע. ממש בא לי לשבת עם בן על כוס בירה. יאנו מפסידים... שוב... ובעצם אפשר לסיים את הפרק כי בהאנו יודח. אין לו קול (ולכן הוא גם לא יכול להשתמש בירייה באפלה), הוא לא יכול למצוא אליל כי האליל אצל טיפאני, אז הוא פשוט מתפרק לגמרי. במועצת השבט, בהאנו פשוט מודח, בלי גינוני טקס ובלי הצבעה רשמית. קצת כמו בהדחה של טורי, אבל לא בגלל התערבות הפקה אלא כי ממש אין טעם.

דירוג:

1. טיפאני
2. מריה
3. צ'ארלי
4. האנטר
5. קנזי
6. ונוס
7. בן
8. טווין
9. סודה
10. קיו
11. מוריה
12. ג'ם
13. ראנדן
14. טים
15. ליז
16. ג'ס

17. ג'לינסקי
18. בהאנו
 

ghl123

New member
דירוג:
1. ג'ם
2. האנטר
3. בן
4. טווין
5. צ'ארלי
6. מריה
7. טיפאני
8 סודה
9 טים
10 ונוס
11 קיו
12 קנזי
13 מוריה
14 ראנדן
15 ליז
16 ג'ס
17 באהנו
18 ג'לינסקי
 

ghl123

New member
1 מריה
2 צארלי
3. האנטר
4. בן
5. טווין
6. טיפאני
7 סודה
8 טים
9 ונוס
10 קיו
11 קנזי
12 מוריה
13 ג׳ם - איזה נפילה
14 ראנדן
15 ליז
16 ג'ס
17 באהנו
18 ג'לינסקי

דירוג אחרי פרק 5
 
פרק 6

ברצינות?!? מה קרה לסיכום שלי על פרק 5?! בכל מקרה, מתחיל להימאס לי מהעידן החדש. כמה אסטרטגיות כבר אפשר לעשות בשבטים של שישה? איך זה שהסיטואציה בשבט סיגה הייתה זהה לחלוטין לסטואציה בשבט הכחול בעונה הקודמת? מה הבעייה לעשות שני שבטים של תשעה? אתם יודעים, כמו שעשו היטב רוב העונות עד העידן החדש? עונה עם פאגונגינג היא בדרך כלל עונה עם קאסט לא אסטרטגי בכל מקרה. בכל מקרה, מגיע המרג'טורי (עוד משהו שמתחיל ממש להימאס ממנו... ממתי הישרדות הפכה למשחק שהמזל משחק בו תפקיד כמעט באותה המידה כמו אסטרטגיה?), וברית החזקים יוצאת לפועל. תודה לאל שיש בה גם בנות, ולא סתם אלא שתי הבנות האהובות עליי.

בכל מקרה, ונוס מתחילה לקבל פוקוס ואני חושב שהיא תהיה העז שלנו. אבל כמו ג'ם, גם היא משחקת חזק מדי. נראה ששוב יהיה שבט נגד שבט, כשיאנו יהיו לשון המאזניים. וואו, איזה כאוס, שלושה שבטים! פשוט תדאגו לחזק את האינטראקציות בין שורדים משבטים שונים כדי שעונה לא תהיה משעממת. אבל הכי דפוק זה שמוריה נשארת על השבט שלה. מה את חייבת להם?!? את יודעת מה יהיה באמת מגניב? שאת וונוס תערקו לשבט יאנו ותהפכו לרוב סמוי. אבל לא, היא משחקת רע. לא גרוע כמו ג'ם אבל היא לא תזכה. ואז קיו מסמן אותה להדחה כי... היא מעריצה של אוברי?

באתגר המרג'טורי יש טוויסט חדש: כולם פותרים את הפאזל הפעם. הקבוצות נבחרו ו... וואו, זו החלוקה הכי לא הוגנת מאז הערבוב בעונה 30. אבל להפתעתי, זה לא היה מארש טורקי על גמל. למעשה, זה אפילו היה צמוד! אבל הצוות החזק ניצח. ואז במועצת השבט, מוריה מספרת שהיא בתחתית הברית ולא חלק משבט סיגה. אז למה שיקרת לקיו לפני כן?!? *עכשיו* יש לכולם סיבה טובה להדיח אותך. לא בגלל ההערצה שלך לאוברי, זו סיבה מטומטמת. היא כנראה מבינה את זה בעצמה, כי היא משתמשת בירייה באפילה. ונכשלת. ומודחת. בינתיים יש לנו עונה של מהלך רע אחרי מהלך רע, בלי בליינדסיידים עד עכשיו. אם לא יחול שיפור, מדובר בעונה הכי גרועה של העידן החדש עד כה.

דירוג:

1. מריה
2. צ'ארלי
3. האנטר
4. קנזי
5. טיפאני
6. ונוס
7. טווין
8. בן
9. סודה
10. קיו
11. ראנדן
12. מוריה
13. טים
14. ג'ם
15. ליז
16. ג'ס
17. ג'לינסקי
18. בהאנו
 

ghl123

New member
הנה אנחנו מסכימים על משהו , באמת עד עכשיו מדובר בעונה גרועה , למעשה עד עכשיו בעידן החדש זה העונות הזוגיות חלשות והאי זוגיות טובות
41 עונה לא רעה
42 גרועה
43 אחלה עונה
44 מזעזעת
45 אחלה עונה
46 עד עכשיו לא טובה
 
פרק 7

אוקיי, אני חושב שקנזי הרגע "הרגה עכבר" עם העזרה לבן בהתקף הפאניקה שלו. בתור אחד שחווה התקפי חרדה מפעם לפעם, זה יכול להיות נורא. לא שיש הרבה מקום לאסטרטגיה, כי עוברים מהר מאוד לאתגר החסינות. שוב פיצול אקראי והדחה כפולה, אני *שונא* כמה מזל יש במקרים כאלה. כששורדים מתחלקים לקבוצות באתגרי פרס זה בסדר, כי זה לא כזה הרה גורל. אבל כשגורלך תלוי בקבוצה שאתה מצטרף אליה, זה בעייתי. ההדחה של מישל בפיג'י היא כמובן הגרועה מכולן, בגלל שלא איפשרו סקראמבלינג. אם פורמט העידן החדש לא ישתנה עד עונה 50, ולא משנה כמה טובות יהיו עונות 47-49, אני מפסיק לצפות. אי שם, עמוק בלב, אני יודע שזו בכל זאת לא ההישרדות שלי.

קנזי ומריה זוכות בחסינות ובקבוצה הסגולה, הכול הולך. צ'ארלי בסכנה כי נאמי שולטים בשבט, סודה מכוונת נגד נאמי, וטווין מכוון נגד סודה. בקבוצה הכתומה שלישיית יאנו היא הרוב, והיא צריכה להחליט בין האנטר, טים ובן. אבל טים מנסה להפנות את האש נגד האנטר, ואז קיו מחליט להדיח אותו במקום. סוף סוף מתחילה אסטרטגיה על אמת, אבל אני עדיין מחכה שיחסי הכוחות יתהוו. אני מאמין שאת מקומו של טים בברית יתפסו צ'ארלי או קנזי. בקבוצה השנייה סודה מודחת, ונותנת את הקרדיט לוונוס - סידרה של אי הבנות וקפיצה למסקנות, כי סודה לא הצביעה נגדה בשבוע שעבר, ו-וונוס לא יזמה את ההדחה של סודה הפעם.

ועכשיו באמת, די עם הטוויסטים של העידן החדש. תחזרו לשני שבטים, מספיק לשנות את המשחק כל שני וחמישי, אני כמובן לא מצפה שיעברו ברחבי העולם ויפגשו שבטים עתיקים, כי כוחה (ובעיקר כספה) של הישרדות מאחוריה. בשביל זה יש את המירוץ למיליון - תוכנית שאני אישית לא סובל בגלל כמויות המזל שם, אבל הישרדות מתחילה להתקרב אליה עם כל הטוויסטים שלה, בעיקר (דווקא) בגירסה האהובה עליי, של אוסטרליה.

דירוג:

1. מריה
2. צ'ארלי
3. האנטר
4. קנזי
5. טיפאני
6. טווין
7. ונוס
8. בן
9. קיו
10. סודה
11. ראנדן
12. מוריה
13. טים
14. ג'ם
15. ליז
16. ג'ס
17. ג'לינסקי
18. בהאנו
 
פרק 8

טווין מתעצבן על ונוס שלקחה ממנו את הקרדיט, אבל אני לא יודע כמה שזה ישפיע עליה, כי אני חושב שהעריכה הופכת אותה לעז קומית סטייל אנג'לינה. בכל מקרה היא לא המטרה של קיו, שהשתן רשמית מתחיל לעלות לו לראש. הוא עורך משחק מחבואים כדי להחליט מי המטרה הבאה שלו... ואז פונה נגד טיפאני כי היא לא משחקת כמו שהוא רוצה? הוא מודח היום, כן?

אם כך, מהו "המקרה חסר התקדים" שנרמז בפרק הקודם? בטח משהו מוגזם, משהו לא משחקי או שטויות אחרות נוספות. למה צ'ארלי וקיו מסתמכים כל-כך על משחק המחבואים? ואז מגיע "המקרה חסר התקדים" - השורדים מוותרים על שק האורז כדי להתמודד. וואו, איזו דרמה, איזו אסטרטגיה! זו העונה הכי אוברהייפד על ידי ג'ף מאז הבאתו האומללה של אי המתים לאמריקה, אז בפעם הבאה שאתם צריכים לסמוך על דעתו של מישהו כדי לקבל דיעה על עונה, רק תזכרו: ג'ף משקר. מתי אתה מתמודד בעצמך, גבר?

האנטר זוכה והניסיונות של ג'ף לתייג את העונה הזו כאגרסיבית ולא צפויה, אחרי העונה האחרונה שהייתה הכי טובה בעידן החדש מבחינת מהלכים, הם מגוחכים. בשלב הזה הייתה ההדחה של קלי, הראשונה בשרשרת של מהלכים מדהימים. אז איזה מהלך מדהים יהיה עכשיו? התשובה היא שקיו רוצה להדיח את טיפאני כי היא רצתה להדיח את מריה, למרות שהיא חלק מהברית. אתה עושה ממני פאקינג צחוק?!? היא ה-Ride or Die שלך!!! אתה צריך להעדיף להדיח את מריה! איזה אסטרטג דגול! עונה 46, גבירותיי ורבותיי!!!

אבל ליז יוזמת הדחה של טווין, ו-ונוס מצטרפת אליה. האם ונוס תיקח את הקרדיט גם על המהלך הזה? ומה לגבי קיו? טווין מחוץ לברית שלו, טיפאני בברית שלו! התשובה היא שבמועצת השבט, קיו מבקש מכולם להצביע נגדו. זו כבר הפעם השנייה שהוא עושה את זה, או לפחות מדבר על זה. וואט דה פאק?!? הוא אחד האסטרטגים הכי גרועים בתולדות הישרדות! זה ההבדל בין לשחק כדי לשחק, לבין לשחק כדי לנצח. זו הנקודה שמפלצת ה-BiG mOvEz קמה על יוצריה והישרדות צריכה תיקון. ואם זה עדיין לא מובן, אני *עדיין* לא אוהב את העונה הזו.

הבולשיט של קיו גורם ללייב טרייבל הכי משוגע אי פעם. כולם קמים מהמושב, כולם מסתודדים, כולם מדברים בקול. אבל אני מניח שיודחו טווין, טיפאני או קיו, כי העריכה רמזה עליהם. אולי אולי קצת ונוס. ואל תשכחו, גם טווין הוא חלק מהשישה (שכבר נחשבים חמישה כי טים הודח). אגב, הפרומו אפילו לא ציטט את כל המשפט של ג'ף. רוץ משה, רוץ! בסוף טווין מודח, ונשארנו עם שלושה שורדים מכל אחד מהשבטים המקוריים.

דירוג:

1. מריה
2. צ'ארלי
3. האנטר
4. קנזי
5. טיפאני
6. טווין
7. ונוס
8. בן
9. סודה
10. ראנדן
11. מוריה
12. טים
13. ג'ם
14. ליז
15. ג'ס
16. קיו
17. ג'לינסקי
18. בהאנו
 
פרק 9

מסתבר שקיו אכן רצה לפרוש. הוא יכול לייפייף את זה כמה שהוא רוצה, הוא ביקש שידיחו אותו ברגע שהוא לא היה בשליטה. זה לא שונה מבחינתי בהרבה מאשר הוא שפרש פעמיים, רק שקיו הוא לפחות לא בן אדם דוחה. ובכל זאת, הוא השעיר לעזאזל של השבט כרגע, קנזי וטיפאני מתנערות ממנו, וכשצריכים להתחלק לשוש קבוצות של שלושה, הן מיד בוחרות את בן. האנטר עם צ'ארלי ומריה, וכל השאר הם המנודים. חשבתי שליז פופולארית אחרי ההדחה של טווין? אבל אני מניח שמישהו צריך להיות עם ונוס וקיו.

העונה הזו מסמלת את שובו של ג'ף שיורד על מתמודדים כשצריך, ובאתגר החסינות הוא חד משמעית קובע שקיו, ונוס וליז יפסידו ראשונים. הוא טעה, כי קנזי, טיפאני ובן הפסלו ראשונים. לא שזה משנה, כי הם *לא* הפסידו את קולותיהם, תודה לאל ולמלכי ההישרדות: ג'ורג', סירי וכמובן טוני. האנטר, צ'ארלי ומריה זכו בפרס, תיראו מופתעים, אבל צ'ארלי זכה בחסינות ולא האנטר. להאנטר בכל מקרה יש אליל, וזו תהיה טעות די גדולה לא להשתמש בו הפרק לדעתי. הוא היחיד במשחק שלא הצביע נגד טווין פעם קודמת והוא כמובן איום גדול בלי קשר.

אבל קנזי רוצה ללכת על מהלך גדול ולהדיח את טיפאני. זו עונה שכמעט ואין בה בריתות יציבות, מה שמזכיר לי את סן חואן. טיפאני מצידה רוצה להשתמש באליל כדי להסיר מעצמה מטרה - איך עוד לא השתמשו באליל בגלל זה במשך 45 עונות?! וכמובן שהתוכנית של קנזי נפסלת, בתקווה מבלי שילשינו עליה. אגב, שימו לב שכולם מדברים על קנזי, זה מתחיל להרגיש לי כמו מקרה ג'יי טי אבל לא ברמה שפוגעת בעונה. לקח לעונה הזו זמן להתרומם, אבל אני סוף סוף מתחיל לחבב אותה. בים של שחקנים דמיקולו כמו ונוס וקיו, השחקנים הגדולים באמת מתגלים - קנזי, טיפאני, צ'ארלי, מריה והאנטר. אה רגע, הם גם ככה הפיינל 5 שלי.

אז חוזרים לתוכנית המקורית, שהיא הדחה של האנטר, עד שהאנטר מאיים בשליפת האליל שלו! ואז עוברים להדחה של קיו. במועצה, טיפאני וקיו מתחילים ריב אמיתי, דבר שאני לא זוכר מתי היה בזמן האחרון. דויד נגד גוליית? ג'ף אפילו מחלק להם פופקורן! אני מתחיל להתרגל לשטויות האלה. הן לא חשובות כמו המשחק עצמו. זה שג'ף חיכה לסוף כדי לחשוף את הקול נגד בן היה מדהים, ולא משהו שאני חושב שהיה עד עכשיו. אז נוצר תיקו, ובסופו האנטר הודח. לטיפאני עדיין יש אליל, לא בטוח אם יש אליל נוסף במקום זה שסולק יחד עם האנטר, אני סוף סוף מתחיל לחבב את העונה הזו, אבל היא עדיין הכי פחות טובה בעידן החדש כרגע.

דירוג:

1. מריה
2. צ'ארלי
3. קנזי
4. טיפאני
5. האנטר
6. טווין
7. ונוס
8. בן
9. ליז - שכחתי לשנות לה את הדירוג בשבוע שעבר אבל היא בכל זאת אחראית להדחה של טווין
10. סודה
11. ראנדן
12. מוריה
13. טים
14. ג'ם
15. ג'ס
16. קיו
17. ג'לינסקי
18. בהאנו
 
למעלה