עידכונים חבר'ה... עידכונים!!!!!

mor000

New member
עידכונים חבר'ה... עידכונים!!!!!

מערכת מעריב לנוער עומלת כבר יום שלם על התכנים של הפורום ועכשיו רק צריך להודיע לכם על קיומם... אז קודם כל למי שלא שם לב, מעל שם הפורום שהוא כמובן "מעריב לנוער" נמצאת רשימה אופקית (בעלת רקע כחול), בה תוכלו למצוא את כל התכנים שיש בפורום, ובכדי שתדעו על מה מדובר ובכדי לעשות לכם את החיים קלים יותר, מצורפת תמונה. והעדכונים הם:
ב"קישורים" תוכלו למצוא לינקים לאתרי משחקים הכי מגניבים ברשת, לינקים לבלוגים ולאתרים הכי שווים כמו הבלוגים של אורי פינק ותום טרגר (תום ממורמר), האתר של זבנג וכמובן הדף פייסבוק שלנו...
בקטגוריית "מאמרים" תוכלו למצא המון המון תכנים בלעדיים מתוך העיתון
בחן את עצמך, שאלות מהמדור "על בנים ועל בנות", המדור של תום טרגר - "פצצת התום",המדריכים שהכינו לכם הכתבים הכי מגניבים בארץ וכמובן המדור הכי שווה שיש - "שישאר בינינו"... הכל- עכשיו - ב"מאמרים"
סקרים רבותיי, סקרים
לפחות פעמיים בשבוע אתם מוזמנים להיכנס לסקר שלנו, להצביע ולהשפיע~
אז למה אתם מחכים?
וברור שיש תמונות, וכמובן בלעדיות... השערים של כל הזמנים, עכשיו, באלבומים
וזה הזמן לגלות לכם שבקרוב תוכלו למצוא תמונות נדירות מתוך הצילומים של השער של מעריב לנוער... ועידכונים בהמשך. אתם מוזמנים להיכנס מדי יום לקישורים הללו ולהתעדכן, אנחנו מבטיחים לכם שזה לא הסוף וזוהי בעצם רק ההתחלה של העלת תמונות, כתבות, טורים וסקרים לאתר. אנחנו מאחלים לכולם גלישה נעימה, הפורום הזה הוא המקום שלכם לדבר על העיתון הכי מגניב במדינה - "מעריב לנוער", אתם מוזמנים לכתוב, לשאול, לקרוא, לבקר וכל מה שעולה בראשכם... מאחלים לכם סוף שבוע נעים כנ"ים סער גיט ומור הבדלה
 

סער ג1

New member
אהלן כולם

הי כולם, אז חוץ ממור שענתה לכם באדיבות ובסבלנות עד עכשיו (כי סבלנות זאת תכונת המפתח אצלה. באמת), נפלה גם בחלקי ההזדמנות לנהל את הפורום הרשמי בהחלט של "מעריב לנוער". אז היי היי לכולם. כמו שנאמר בהודעה בראש הפורום ובטח גם אתם הספקתם לראות - מיליון ואחד דברים כבר הוכנסו לפינות שונות ברחבי הפורום, כולל כל הטורים האחרונים של תום ומיכל, פינות של 'עצה אישית', קישורים לאתרים מגניבים וגם כמה מדריכים שווה לתת בהם הצצה. בפורום, כמו שאתם בטח יכולים לנחש, אתם מוזמנים לקשקש בחופשיות, לדבר, לפתח דיונים ולעשות כל מה שקשור ומתקשר ל"מעריב לנוער". אתם גם מוזמנים להעביר טענות, הצעות, בקשות, שאלות (הנה, יש לכם עוד מקום להציף במכתבים חוץ מ'מכתבים במערכת'. :) ) אז שיהיה לך אחלה סופ"ש ואשמח לראות פה את כוללללללללם, סער.
 

סער ג1

New member
עוד עדכון בנוסף לעדכונים:

סקר חדש עלה
אתם מוזמנים להיכנס לפינת הסקר, להצביע, להשפיע ולקבוע - האם שווה לבטל את חופשת הפסח בעקבות השביתה?
 

SpongBobit

New member
תגידו, גם תום טרגר יכתוב פה ?../images/Emo9.gif~../images/Emo47.gif~

יואו אמן כן !!!D: וגב, אני כ"כ מקווה שהוא יעשה שוב ספיישל עם מתנוות של הדר ולילך, אני מתה לדעת איך הן נראות !
 

mor000

New member
תום טרגר תמיד מוזמן לפה [=

ואת מוזמנת תמיד להיכנס לבלוג שלו שנמצא ב"קישורים" שנמצא קצת מעל שם הפורום ולכתוב לו שם שיכנס להנעים את זמנך בפורום, ובנוסף לשאול אותו את אותם השאלות ששאלת אותנו... לפני כמה חודשים ד"א, התפרסם ספיישל של הטור של תום יחד עם תמונות של הדר ולילך בכבודן ובעצמן, אז תמשיכי לעקוב אולי תום יפתיע... (-:
 
היי לכולם! ../images/Emo13.gif

אני סוניה אני בת 19 ובעבר קראתי מעריב לנוער! הייתי מנוייה כמה שנים ונהניתי מכל רגע :) תודה על זה שהעיתון מעולה חוץ מיותר מדי פרסומות
 

mor000

New member
אנחנו שמחים שאת נהנית מהעיתון

ואת מוזמנת גם להנות מהפורום ולכתוב פה...(-: סופשבוע נעים!!!
 

slallum

New member
המילה "בלעדי" והמושג "אינטרנט"

חשוב לזכור שהמילה "בלעדי" אומרת שיהיה ניתן למצוא את הדבר שעליו מדברים - רק באותו מקום. חשוב לזכור גם, שאינטרנט נועד בשביל לשתף ידע ודברים נוספים. בהתאם לזאת - מרגע ששמים תמונה "בלעדית" באינטרנט, כל אחד יכול להשיג אותה, ולשים אותה אצלו גם. לכן היא מפסיקה להיות בלעדית. קאפיש?
 

mor000

New member
סללום יקר....

התכנים שמועלים לאתר הם תכנים שפורסמו לראשונה במעריב לנוער וכל הזכויות עליהם שמורות למעריב לנוער ולכותביו... לא היית יכול למצוא את התכנים הללו והתמונות עד היום בשום מקום מלבד העיתון "מעריב לנוער" ולכן התמונות והתכנים מתפרסמים כאן, בפורום הזה לראשונה, ויש עליהם בלעדיות... גם כשמישהו יחליט לקחת את התמונה ולעלות אותה למקום אחר, הזכויות הם שלנו, אם הוא יחליט לא לשמור על זכויות של כתובי הקטע הרי שהוא עובר על החוק. שיהיה סופשבוע נעים.
 
למעלה