על אהבה ישנה וכמה שקשה להתנתק ממנה

Berethor

New member
הכל אפשרי

אתה לא יודע כמה כוח יש לטיעונים לוגיים ולידע, חוץ מזה חנונים גם נוטים להיות יותר מתחשבים וחכמים, שזה כשלעצמו יש בו יתרונות רבים. קראתה בכלל תכתבה? אף אחד שם לא דיבר על פרחים ושוקלדים, ואגב הדברים שם נכונים(אומנם לא לגבי כולם אבל לגבי חלק גדול מהחנונים). בכלל הבעיה העיקרית שיכולה להיות לחנונים זה בהתחלה, שרק מכירים ולוקח להם יותר זמן להיפתח, אבל שהם כבר נפתחים ומרגישים בנוח עם אותו אדם הקרבה שהם יכולים להפגין היא גדולה, כי היא יותר ממוקדת אצלם ולא מתפזרת על המון אנשים, כמו שאומרים מה שבא בקלות הולך בקלות. כמו שבמלחמה אפילו בעת העתיקה, גנרל חכם היה יכול להגיע להישגים יותר גדולים מאשר צבא פראי ולא חכם במיוחד, ככה גם בתחום הזוגי אדם חכם יש לו את הפוטנציאל להגיע להישגים גדולים בהרבה, אתה לא יכול לטעון שהכל אינסטקטים, מי שהולך רק לפי אינסטקטים לא מגיע רחוק. עכשיו זה שהוא חנון לא אומר שהוא רובוט, עדיין לרוב יש לו את כל התחושות והאינסטקטים של אדם לא חנון, פשוט יש לו דברים נוספים בנוסף לכך, אופי יותר מעניין, ידע, התחשבות בנסיבות ובאחר, שליטה עצמית, סבלנות, פחות פוזה וכו. כך שכן לחנונים יש הרבה יתרונות, לא לכל החנונים כמובן, אבל אם מישהו חושב שכדי להיות מאהב טוב צריך להיות ערס איגואיסטי, בהמתי וטיפש, כמו שמלמדים חנונים במרכז הפיתוי, אז הוא טועה בגדול.
 

Berethor

New member
קבל תיקון לחוק השובינסטי שלך

אין שום דבר בלהיות ידידים, אישה היא גם אדם, לא אובייקט מיני. מה שכן הוא בהחלט לא צריך לתלות יותר מדיי תקווה בכך שידידות תתפתח לזוגיות, במיוחד אם הם היו כבר זוג והיא רוצה עכשיו להיות רק ידידים. מה שאומר בעצם אם הוא רוצה להיות ידיד שלה שיהיה, יש עדיין סיכוי קל שהיא תחזור עליו, אבל עדיף לו כבר להתחיל לחפש מישהי אחרת בגלל שהסיכוי הזה לא גבוה במיוחד וטכנית הוא לא חבר שלה כבר(יעני גם לא חייב לה בנאמנות זוגית), אם הוא גם יחפש מישהי אחרת וגם ישאיר את האופציה שיחזרו פתוח, הוא פותח לעצמו יותר אפשריות, מאשר אם יתמקד רק בא או אם ינתק איתה קשר לחלוטין.
 
א. צודק. ב. לא ניסיתי לשכנע


 

ניר4819

New member
על אהבה ישנה וכמה שקשה להתנתק ממנה

הזוגיות האחרונה שלי הייתה לפני 6 שנים וחודש. היינו ביחד במשך תשעה חודשים, שבהם, בפעם הראשונה בחיי, הייתי מאושר באמת. מלא תקווה ואופטימיות ושמחה ואהבה. למצער, היא לא הייתה שותפה לרגשות האלו, ולכן היחסים הסתיימו. לא חשוב הסיבות הספציפיות. אומר, שאני מאלו שלוקחים עליהם את האשמה תמיד, בין אם הם צריכים או לא, ולכן אני לא אובייקטיבי בנושא.

למרות הפרידה, נשארנו בקשר ידידותי. הבעיה היא, שהבחורה לא שקלה את האפשרות שנחזור. ידידות הספיקה לה. אני, לעומת זאת, חייתי בתקווה ובאשליה שנחזור זה לזו. וככה זה נמשך עד יום ראשון האחרון, כשאני מתקיים על פרורים של תשומת לב וחיבה, בונה מגדלים באוויר, ומקווה כל הזמן שהיא תתעשת. שהיא תבין שהיא רוצה אותי, ואנחנו נחזור. כל החברים שלי אמרו לי שאני חי באשליות, שאני צריך לנתק את הקשר ולהמשיך בחיי. שכלום לא יקרה ביני ובינה. אבל אני לא שמעתי. העדפתי לחיות בבועה שלי. והיא קצת עזרה לי, בכך שלמרות שהיא ידעה מה אני חושב ומרגיש ומה התקוות שלי, היא לא טרחה להעמיד אותי על טעותי, לפחות לא באופן חד משמעי ומפורש כל כך שלא יהיו יותר ספקות, שאלות ומקום לתקווה.

ככה זה נמשך חמש שנים, עד שביום ראשון האחרון הדברים הגיעו לכדי פיצוץ. לא חשוב למה... העניין הוא ששמתי את הקלפים על השולחן. הארתי על הפיל שבחדר. בקיצור, אמרתי לה שאני עדיין מקווה שנחזור, ושאלתי אותה במפורש אם היא רוצה, ואם היא מוכנה לקבל אותי כפי שאני. אתם יכולים לנחש מה הייתה התשובה. זה היה לפני יומיים, כאמור. אני עדיין כואב ועצוב, אבל את ההחלטה שלי קבלתי - אני חייב לנתק איתה את הקשר. אפילו אם זה אומר לנפץ את הבועה שחייתי בה, ואפילו אם זה אומר - כמו שאני חושש - שלעולם לא תהיה לי זוגיות. עדיף לחיות במציאות מאשר בשקר.

אז עכשיו אני מנותק ממנה, מבחינה פיזית (מחקתי את הטלפון שלה, את כתובת המייל שלה, את כל מה שיכול להזכיר לי אותה), ואני מקווה שעם הזמן, בקרוב, גם מבחינה נפשית. אני לא יודע אם אצליח למצוא זוגיות, אני חושש מאד שלא, אבל עדיף להיות לבד מאשר לחיות בשקר ובאשליה שיכול לקרות ביני ובינה משהו, ולכן אני "שומר את עצמי", נאמן לה.
 

Light18m

New member
אני כל כך מזדהה

אני שומע את הסיפור הזה הרבה אצל חנונים.

גם אני לא מזמן מחקתי אקסית מהחיים.
בנוסף החלטתי על הכלל לא לשמור על קשר עם אקסיות.
 
נא

לא להגדיר אדם כחנון
אם הוא לא אמר לך במפורש שהוא חנון.



לב שבור יש אצל כולנו
לא רק אצל חנונים
ושוב
רק ההגדרה הזאת 'חנון' עושה לי רע :-\

כל אדם הוא אדם באשר הוא
אל תגדירו תצמכם ככה!!!
יש לזה קונוטציה שלילית {אני מדמיינת מישהו עם משקפיים וגב עקום
}
 

Berethor

New member
בתור מישהו שגם גיימר בין היתר

אני יכול לציין שהדברים שם נכונים. בהקשר הזה יש גם סדרה טובה(במיוחד על הסעיף שיכולים להציל את חייך במתקפת זומבים).


http://www.youtube.com/show/biteme
 

Berethor

New member
הדברים שנכתבו בכתבה הזאת הם נכונים

בהחלט לרבים מהחנונים יש את המאפיינים והיתרונות האלה.
 

Berethor

New member
טוב זה כבר לא מפרגן במיוחד


באופן אישי תמיד העדפתי skills וlvl ups במשחקים שלי מאשר achievements
. מה גם שgamers do get chicks, mostly in sims and gta..
 
למעלה