על אהבה ישנה וכמה שקשה להתנתק ממנה

Berethor

New member
בהחלט, אין על Bastila


וגם קשה לסרב להצטרף לצד האפל של הכוח אם היא זאת שמציאה לך את זה..
 

Berethor

New member
בהחלט לא כל

אפשר אי אפשר להתעלם מכך שאחוז נכבד, פשוט כי מישהי לא חנון כבר בטח שכב עם מישהי באיזשהו מקום מפוקפק, החנון לרוב ימנע ממצבים כאלה. כי הוא מחפש איכות לא רק כמות.
 

ניר4819

New member
כלל טוב שכדאי לאמץ

אלא במקרים מאד מסויימים, כמו שנאמר פה - אני והאקסית השניה שלי בקשרי ידידות נפלאים. אבל אני חושב שזה יוצא מן הכלל שלא מעיד על כלום חוץ מאשר על עצמו.

ותודה על המחמאה...
 
אני כל כך מבינה אותך!!!!!

לי זה לקח בדיוק 5 שנים לשכוח אהבה ראשונה
כאילו 3 שנים אובססיה
פלוס 2 שנים נוסטלגיה


ועדיין שומעת את "השיר שלנו" שמזכיר לי אותו
אבל זה כי אני אדם נוסטלגי



זה בסדר
בסופו של דבר אתה תשכח ממנה
אפילו אחרי כמה שנים

פשוט בגלל שהייתם ידידים הרבה שנים זה קשה יותר

מה שנשאר לך לעשות זה באמת לנתק ממנה קשר
{זה אומר גם לא לעקוב אחריה בסודיות בפייסבוק וכאלו}

אם יש לך אפשרות כלשהיא לעזוב לעיר אחרת כמה שיותר רחוק ממנה
זה יתרום להחלמה שלך
{כן החלמה מלב שבור! }

מבינה את ליבך

מוזמן להישאר פה
יש מקום לכולם
 
שולח לך חיבוק גדול

אתה מזכיר לי פרידה מבת זוג אהובה שהייתה לי לפניי שנים רבות.

מה שאני יכול לאמר לך זה ראשית תצמד לשכל, חזק, ממש חזק! כל פעם שהפנטזיה שתחזרו עולה לך בראש תחזור לשכל ותאמר לעצמך שאתה יודע שזה לא יקרה!

דבר שני, נתק מוחלט! תמצא לך את כל מנגנוני העזרה הדרושים כדי לא להתפתות ולהתקשר/לסמס וכו' ולא לענות לשום תקשורת מצידה! אין משהו יותר גרוע מלהישאר במצב שאתה מתאר ידידים. ידידות במצב שאתה מתאר אוליי יכולה להיות אך ורק כאשר יש השלמה (רגשית ושכלית) שלא תהיו זוג.

והדבר השלישי הוא לכשתוכל זה ליצור קשר חדש זו התרופה הטובה ביותר ללב שבור. בלי לחץ תן לכאב להיות וזה טבעי שאתה כואב רק אל תתבוסס בתוך הצער.

מאחל שתתאושש במהרה ובקלות
 

ניר4819

New member
לגבי הנקודה השניה שלך

עם האקסית הראשונה שלי אני דווקא שומר על קשר ידידותי נפלא עד היום. היא החברה הכי טובה שלי, ואחד מהאנשים הכי יקרים לי. אבל זה באמת הגיע אחרי השלמה והבנה שאנחנו באמת לא נוכל להיות לעולם יחד. והיא תמיד הבהירה את זה במפורש ובואפן חד משמעי. אחרי שקבלתי את זה (וזה לקח קצת זמן), וויתרתי על התקווה שנחזור, יכולנו באמת להפוך לידידים נפלאים.

ולבגי הנקודה השלישית, הפחד שלא אצליח ליצור קשר חדש חזק כל כך, שלפעמים קשה לי לדמיין את עצמי מנסה. כי לפעמים אני חושב שעדיף לא לנסות, ואז לא להפגע, מאשר לסות ולחשוף את עצמך לכאב שבדחייה ובכישלון.
 

Berethor

New member
אם הנוכחית לא מבהירה לך חד משמעית

אולי היא משחקת בך, מצד שני רוצה לתת לך להרגיש שיש סיכוי וככה תשאר איתה ומצד שני לא באמת רוצה לחזור עליך. באמת עדיף שתתחיל לחפש מישהי אחרת, אם על הראשונה הצלחתה להתגבר גם על הזאת תוכל, אגב אם היא משחקת בך אפילו בתור ידידה היא לא ממש שווה. אתה מוזמן גם להודיע לה רשמית שאתה בחיפושים אחרי מישהי חדשה, יש מצב שזה יגרום לה לקנאות, ונשים שהן מקנאות פתאום הן רוצות אותך. כל עוד היא מרגישה שאתה כאילו בכיס שלה, היא תמשיך לקחת אותך כמובן מעליו, ולא תתאמץ להשאיר אותך לצידה.
 

Don Nirtin

New member
הסיפור שלך עם הרבה מוסר השכל פה....


זה מזכיר לי את ההתאהבויות וההידלקויות שלי על בנות בשנות התיכון. אף אחת מהן לא ידעה על זה. וזה עבר אחרי שנה..... באופן מסתורי ביותר


אני מקווה שעם הזמן תוכל להסתכל על זה מהצד ולהבין דברים ותובנות מעניינות מפה. עכשיו אתה פגוע מדי וזה לא הזמן המתאים.

וכמובן- חיבוק נייטרלי לחלוטין (עד כמה שזה אפשרי
)
 

bobyon

New member
אוקיי, אז ככה, כמה דברים..

קודם כל, דבר ראשון, שלום לכולם...אני יניב בן 28 מכפר סבא, מדריך חדר כושר,ומעסה שוודי, לומד עיסוי רפואי ומתכנן להמשיך בתחום.. (קורות חיים בקצרה:)).
עכשיו, לנושא הנ''ל של ניר.
לא יכולתי שלא להגיב לך עצם העובדה שגם אני עברתי משהו דומה, כשהייתה לי חברה 3 שנים והיא הייתה כל עולמי, עד שהכל התנפץ לרסיסים. ניסיתי להשאר איתה בקשר וחשבתי שזו אהבתי המיוחלת שלא תחזור, אבל עבר זמן וזה עבר למזלי עם כל הגעגועים מדי פעם..
אז מכאן אני יכול להסיק, אולי גם לגבייך, שיש מצב שעוד חודש-חודשיים-שלוש,אולי קצת יותר , זה יעבור לך, ותזכה לקבל בחורה שתוכיר,תאהב,תכבד,תפנק ומה שלא יהיה חוץ מזה.
פשוט צא עם חברים וחברות ותנסה לשכוח ממנה (עם כל הכאב שבדבר), כי אולי זה לא זה פשוט, ואם זה הקשר שאתה ראוי לו, זה יבוא לך בלי שתרצה.

בכל אופן-זו דעתי
 

Berethor

New member
אל תחייה באשליות

נכון זה קשה לפרד מאדם אהוב, אבל אם היא הייתה אוהבת אותך היא הייתה נשארת איתך. הסיכוי שהיא תחזור עליך קיים אבל הוא נמוך נורא, לכן עדיף לך לחפש מישהי אחרת, אם עד שתמצא מישהי אחרת היא תחזור עליך, סבבה, אם לא אז בעיה שלה. בעיקרון אתה לא חייב לה בנאמנות היא לא חברה שלך יותר, אל תתן לה להרוס לך תחיים, כרגע היא רק ידידה.
 
למעלה