פרק כף היד

רן88

New member
פרק כף היד

שלום לד"ר אלישע קרסין, לאחרונה יש לי כאבים בפרק כף היד של יד ימין. הכאבים נגרמו בעיקר כתוצאה מעבודה מרובה על המחשב (ושימוש בעכבר ובמקלדת - אני מקליד מאוד מהר) וכתוצאה ממשחק טלוויזיה (לחיצות מרובות על שלט המשחק בפרק זמן קצר). אשמח לדעת מה ההמלצה במצב כזה. מעבר לעניין של מנוחה לאחר כשעה של עבודה על המחשב. בתודה מראש, רן. נ.ב אני לא יודע אם ההודעה מתאימה יותר לפורום הזה או לפורום פיזיותרפיה ולכן אפרסם אותה בשניהם.
 
שורש כף היד

1. לתכנן את סביבת העבודה בצורה נכונה. יש הרבה חומר על זה באינטרנט. 2. הפסקות. 3. במקרים יותר בעייתיים- סדים לשורש כף היד ותרופות אנטי-דלקתיות. 4. נדיר שיש גם צורך להזריק סטרואידים. 5. הסבה מקצועית.
 

רן88

New member
תודה על התשובה

אשמח אם תפנה אותי לאתרים שבהם אוכל לקרוא על זה או לפחות להגיד לי מה לכתוב במנועי החיפוש. תודה רבה על התשובה ותודה מראש על התגובה הבאה, רן.
 
ארגונומיה

"ארגונומיה" או "גורמי אנוש" הם גופי ידע רב-תחומיים, המתייחסים לשכיחות פגיעות, גורמי סיכון מדידים ומדידות אנטרופומטריות של קבוצות אוכלוסייה. הארגונומיה מציעה עקרונות התערבות לעיצוב ואפיון פעילות או עבודה ולעיצוב סביבת העבודה והתאמתה ליכולות ומגבלות אנושיות של האדם.
 

רן88

New member
שאלה אחרונה

לאחר המלצתך, החלטתי לקנות הגנה לפרק כף היד. רכשתי שני "פלסטרים" שונים ורציתי לדעת מה דעתך - איזה מהם עדיף. צרפתי תמונה של הראשון ובהודעה הבאה אני מצרף תמונה של השני, אנא אמור לי איזה מהם עדיף. בתודה מראש, רן.
 
תומך לשורש היד

תנסה את הקטן יותר ואם הוא מספיק אז תשתמש בו (הוא יותר קל ונוח) אם הוא לא מספיק אז תשתמש בשני.
 
למעלה