קודם כל
לך נקודה ולך רב און

קודם כל ../images/Emo50.gifלך נקודה ולך רב און

ובפנטזיות עסקינן........ אז הנה שלי במלוא הדרה: לילה. השעה מאוחרת. צלצול בדלת.מנסה להסתכל בעינית אך לא רואה דבר...... מי יכול לצלצל בדלת בשעה כזאת??? הרהור של שניה ושוב אותו צלצול....(רק שלא יעיר את השכנים העירקים המבוגרים שלי...) לא פותחת לזרים!(אמא לימדה!) ואז נשמע קולו.... תפתחי פרח זה אני! מי עוד יכול לקרוא לי פרח אם לא הוא??? פותחת את הדלת בחולצת פיג´מה גדולה מסאטן... אורה הקלוש של מנורת הלילה חושף בפניי שיניים צחורות.... והריח....אח הריח הזה שלו....... חיבוק חם הוא אוחז בידיי מאחוריי גבי ולא נותן לי לשחררן.... מובילי לכיוון חדר השינה שלי ובידו הפנויה מפשפש במגירת סרטי השיער שלי ומוציא משם 2 מטפחות..... אני עייפה....מבולבלת.....ומוקסמת.... באחת קושר את עיניי...בשניה קושר את ידיי... משכיבני על מיטתי.... ואני? לא יכולה להוציא אפילו הגה קטן אחד......(שלי יגמרו המילים???) אני חשה בלשונו היורדת לאורך צווארי נקישות קלות ורכות שולח את ידו אל מתחת לחולצתי..מגעו חם ונעים...... אנחת עונג יוצאת מגרוני.... הוא יורד עם לשונו לעבר המירווח בין 2 שדיי בידו האחרת פורם את כפתורי חולצתי....מעסה קלות את חזי.....יורד עם אצבעותיו לעבר תחתוניי ומסירם מעליי....לשונו מסיירת לה לאורך פיתולי גופי ונתקעת לה אי שם בגבעת האהבה אחחחחחחחחחחח........אלוהים.......כמה נעים! אני רוצה לראותו -הוא לא נותן לי..להסיר את המטפחת... אני מתפתלת מעונג עילאי..... רוצה להרגישו בתוכי...... אך הוא? הוא בשלו..... מלקק , מעסה את פיטמותיי הזקורות... ואז לפתע ללא אזהרה מוקדמת....הרגשתי אותו...את כולו נבלע בתוכי... אויייי........... נכנס ויוצא קלות ......בעדינות........בנועם..... זהו! התעוררתי!
 
פרח שלי...

אוי מה שאת עשית לי עכשיו!!!!!! איזה חשק לליקוק או שניים!!!!! פנטזה של כולם/ן... לשון ארוכה ורטובה,חלקלקה ונעימה... מי יודע,אולי זה יתממש לך בקרוב? יש לך עוד????? תודה לך פרח שלי!!!!!
g99...
 

22 סמ

New member
פרח../images/Emo20.gif

האמת הייתי יונק את הצוף מבין שפתייך יורד עם לשוני אל בין שדייך מסמן את הנתיב בלשוני מלטף אל גבעות שדייך נושך קלות את פיטמותייך מרגיש איך נמתח גופך איך מזדקרות פיטמותייך ואז יורד לי אט אט לאורך ביטנך עוצר על טבורך טועם מתוכו גומע ממנו ידי מלטפות בזמן זה את עלי הכותרת שלך פוסק לא רגלייך ויורד בלשוני בין ירכייך מריח ריחך באפי,טועם דגדגנך בלשוני שותה בצמא נוזליך ואט רוטטת כולך,זעה משתוללת,דוחפת גופך למולי....... רוצה עוד ..בואי פנטזי איתי
 
למעלה