קורס שני לאחר עיסוי שוודי

JonnyBoy

New member
קורס שני לאחר עיסוי שוודי

קודם כל שלום רב לחברי הפורום ומנהלותיו
שמי אודי ואני לקראת סיום קורס (שנמשך 7 חודשים) בעיסוי שוודי הוליסטי, כרגע בשלב הסטאז´. בסיום הקורס אני מעוניין להמשיך וללמוד קורס טיפולי נוסף שאותו אוכל לשלב בטיפול. אני מעוניין לשמוע על היתרונות בשילוב תחומי טיפול אחרים עם העיסוי השוודי (למשל עיסוי רקמות עמוקות, עיסוי ספורט, ארומטראפיה, רייקי...)
ו
ו
לפורום החדש
אודי.
 

JonnyBoy

New member
ותרומתי הצנועה לפורום:

דף המאמרים באתר "אלטרנטבעית בשבילך". מרתק. http://www.alternativit.co.il/Mercazi_Mahamar.htm "כל מה שרופאים אינם מספרים לך": http://www.wddty.co.il/ אתר האגודה הישראלית להומאופטיה קלאסית: http://www.homeopathy-israel.co.il/ והצעה להוספת לוח לקנייה ומכירת ציוד, אני למשל מחפש מיטת טיפולים יד שניה. יאללה, לך לישון ילד
 

arietimor

New member
הוספת לוח לקנייה ומכירת ציוד משומש|

אודי הרעיון שלך להוספת לוח לקנייה ומכירה ציוד יד שניה נהדר! גם אני זקוק למיטת טיפולים מתקפלת . כמו כן אני ממליץ לך ללמוד רפואת תדרים טיפול בתמציות קריסטלים.
 
לוח ציוד

הוספנו לבקשתכם לוח . אני מקווה שיעשה בו שימוש יעיל . בכל מקרה הוא מיועד לקניייה ומכירה בין מטפלים ולא לשימושן של חברות מסחריות
 

JonnyBoy

New member
אתה יכול לפרט?

אין לי שמץ של מושג לבי התחומים שציינת.
 
שילוב תרפיות

שילוב תחומי טיפול זו כמובן גישה מבורכת והיא פועלת לטבתם של המטופלים. לשאלתך מה כדאי ללמוד ולשלב ? כל תרפיה שתוסיף ותלמד ולאחר מכן תשלב בטיפול תטייב את האיכות והיכולת הטיפולית שלך . אין משהו ספציפי עליו הייתי ממליצה מאחר ולטעמי הלימוד צריך לבוא מנטיות הלב של המטפל ואסביר . אם אינך אוהב במיוחד לדבר עם המטופלים ואתה מעדיף תרפיות מנואליות אז ההמלצה צהיה להעמיק בלימודי העיסוי לרכוש טכניקות עיסוי נוספות ואולי ללמוד כרגע ארומתרפיה . אם אתה מרגיש שהצד הרוחני נפשי מושך אותך וברצונך לפתח ולהתפתח בכיוון זה הייתי ממליצה על הילינג. אם הנושא התזונתי והקשר הביוכימי בין מצב הרקמות למצב הרוחני והנפשי של האדם מעניין אותך הייתי ממליצה שתלמד תזונה . בקיצור כדי להיות טוב במה שאתה עושה כדאי שתאהב ותתחבר לנושא . האפשרויות הן בלתי מוגבלות ומאחר ואתה צעיר אז הזמן גם משחק לטובתך . אשמח להמשיך ולענות לשאלותיך וכמובן אשמח לשמוע את דעתם של המטפלים האחרים בהצלחה
 

JonnyBoy

New member
מכיוון שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות

הבחירה היא קשה, לכן אנחנו כאן זמן רב יחסית לפני קבלת ההחלטה.
אני רוצה לטפל במחלות של אנשים "בריאים": אנשים שנסחפים בזרם אדיר של לחץ, פרסומות, טלוויזיה, סמים, ג´אנק פוד ורדיפה אחר כסף ומעמד משלמים בבריאות שלהם. המטופל הראשון שלי הוא אני והעבודה התחילה באופן אינטיאוטיווי לפני זמן רב אך בזכות הלימודים הקצוות נקשרו ותחושות הבטן קיבלו חיזוקים והכנסה להקשר. ובמהלך הלימוד הרגישות עולה. פתאום רואים כמה סבל יש מסביב. בחורה שאני מכיר ממקום העבודה שלי מקבלת ממני עיסויים במסגרת הסטאז´ אבל אני לא מרגיש שאני מטפל בה. אני לא חודר (ובנתיים לא מנסה) לבעיות האישיות שלה, לא נוגע בְפנים, בפחדים. אני שומע בעבודה שלנו (ישירות ובעקיפין) על צרות ודברים שליליים בחיים שלה ורוצה לעזור כמיטב יכולתי ע"י הטיפול, לעזור לה לנקות את הג´יפה שלה. לאור הדברים הללו אשאל שוב את שאלתי הראשונה. מה דעתך?
 
כיוון

לאור דבריך נראה לי שכדאי שתבדוק תרפיות המכוונות לאיזון המימד הנפשי (ומתוך איזונו , איזון הגוף) כגון: הילינג, פרחי באך, תמציות קריסטלים, הומיאופטיה,וכל תרפיה אחרת אשר עוסקת בתהליכי מודעות .
 

יעלי2

New member
לרחל

אני לומדת בבי"ס מרב של מכבי טבעי ואני בעד שכמה שיותר אנשים יכנסו לפורום ויעלו נושאים מענינים לדיון, כי מכל שאלה לומדים ומחכימים. ברשותך אתלה את הקישור לפורום בלוח המודעות שלנו, ואם זה מקובל עליך אשמח אם יתלו גם ברידמן ובבי"ס נוספים. תודה על הלוח (ציוד ישן-חדש). בתור מי שמחפשת מיטה זה נראה לי לוח חשוב.
 
נשמח מאד

ככל שיבקרו יותר מטפלים בפורום כך יעלו נושאים רבים יותר ומענינים וזו בדיוק מטרתו של פורום זה . היכולת של מטפלים להיוועץ אחד בשני ולהתחלק במידע,בחשיבה, ובהתלבטות הם חלק מהתהליך של "טיוב" המקצוע . תודה על היוזמה.
 

JonnyBoy

New member
ונמשיך לצמצם אפשרויות,

אני בא מרקע ריאלי. ביולוגיה, פיסיקה ושאר המישפוח´ה. בלימודים אנחנו מתעסקים המון באנטומיה ופיזיולוגיה, דבר שאני מתחבר אליו בקלות ובעניין. לפי מה שהבנתי בהילינג וקריסטלים עובדים עם אנרגיות, דבר שאני לא יודע אם אצליח להתחבר אליו. לימודי הומיאופטיה לוקחים כ-3 שנים, דבר שכרגע אני לא יכול להתחייב אליו. פרחי באך וארומטרפיה נשמע מעניין, אני אבדוק את הכיוונים האלו. מה דעתך?
 
המשך לימודים

זה נראה שלמעשה כבר החלטת ואתה מחפש חיזוקים (זה בסדר כמובן) מצד שני ציינת באחד ממסריך אם הבנתי נכון שאתה מעוניין לחדור פנימה, האם התכוונת להתחבר לצד הרגשי רוחני ? הבנתי שאתה מתחבר לצד המדעי , ידע מוצק . לפעמים כדאי לחוות דבר חדש כדי אולי לגלות שהשונה, הוא מרתק . הצעתי לך לפני שאתה מחליט סופית תנסה להשתתף בסדנאות קצרות של כמה נושאים ולבדוק את תחושותיך ואת אפשרות ההתחברות על סמך חוויה ולא רק השערה . ארומתרפיה הוא נושא בהחלט מעניין וישים . אך אם אתה מחפש תרפיה עמוקה , לא כאן תמצא את ישועתך . פרחי באך זו אפשרות מענינת עבורך מאחר והיא תתן לך בהחלט זוית ראיה אחרת מתרפיה מנואלית . התנסית פעם בטיפול פרחי באך ? אתה אוהב לשוחח? המשך יבוא אם תרצה עוד העמקות ובירורים.
 

JonnyBoy

New member
לפני השיעור הבא אני אשב עם המורה

שלנו, יש לה ניסיון בתחומים רבים, ביניהם פרחי באך. אשמע מה דעתה. לא התנסתי בטיפול בדרך זו ויש לי מושג כללי ביותר במה דברים אמורים. עיסוי מפיג מתח ומשחרר את המטופל אבל אם התפיסות היא תוצאה של מתח נפשי (מכל סיבה שהיא), גם לטיפול הבא הוא יבוא "תפוס". איך לשחרר מבפנים? קטונתי. אני רק בתחילת דרכי, עם נסיון אפסי, ולכן אני מחפש את הכלים המתאימים למטרה זו. מה שאני יכול לעשות היום, זה להקדיש זמן ותשומת לב לשיחה לפני ואחרי הטיפול, לראות אם המטופלת מוכנה לקבל "טיפול" ולא רק "עיסוי". ובעניין ההתנסות בסדנאות, אני אעשה את זה...
 
למעלה