ראיתי עכשיו את justice league doom

MadManIII

New member
ראיתי עכשיו את justice league doom

סרט מאוד מהנה, ועוד מוכיח למה בטמן הוא גיבור על
 

DDN

New member
סיימתי עכשיו לראות אותו. ממש נהניתי


קודם כל, אני רואה שבאג'נדה של DC ממש לקדם את סייבורג - הוא בJLA גם בקומיקס וגם בסרט עכשיו. כמו שהייזל ציינה, הבדיחות של פלאש חסרות, למרות שהיו קצת. זו הבעיה שמייקל עושה את בארי ולא את וולי (זה קצת פגם לדעתי. אתם ידעתם מי ידובב, לא יכלתם להשאיר את וולי?) עלילה נחמדה. שוב, יש לעושי הסרטים מה ללמוד מעושי הסרטים המצויירים. באטמן וגם סייבורג יצאו ענקים בסרט הזה.
Alfred, get the bat-plane, the justice league is under attack by who? BY ME!​
עכשיו כל מה שנשאר לי זה לרצות עוד. ..
 

byron

New member
צפיתי בהנאה מרובה

לקחו עלילה שהופיעה כבר כמה פעמים בJLA, הכניסו נבל שלדעתי השימוש בו היה מוגבל עד היום, הוא בהחלט יכל לעמוד באמצע אירוע משמעותי עם ההיסטוריה שלו. וכמו שנאמר סייבורג נדחף בכח פנימה עד הסיום הבלתי נמנע (נחמד שדיאנה היא זו שמתעקשת שישאר. וואלי בהחלט חסר. לבארי לא נשאר מועדון מעריצים מספיק גדול לדעתי כדי להמשיך להיות לבד.... ומשפחת המהירים שכולה התרכזה בחוברת אחת (בניגוד למשפחת העטלף עם כל החוברות בהרצה הזו... ראיתי שבאטמן יתארח גם בI, vampire מעניין כמה שעות יש ביום רגיל בגות'האם) סה"כ סרט מהנה.
 

imitsu

New member
ראיתי כבר בחמישי ושכחתי לעדכן

אחלה סרט! ונדל סאבאג' אחלה נבל.. לא מספיק מוערך אני חושב.. ואומנם המכה שהם הנחיתו עליהם היתה טובה, אבל הם התנהגו כמו מתאגרף שמצליח להנחית איזה סנוקרט על היריב ואז קופץ ומנופף לקהל בלי לשים לב שהיריב קם חזרה ועומד לפרק אותו.. וכמו שכתבתם, ישר שמים לב שזה לא אותו פלאש.. איפה הבדיחות והשטויות שלו!?.. יותר מידי רציני ממה שהתרגלתי.. רק מה שכן שאלה לי.. סייבורג הנ"ל זה ג'וניור?.. כי הוא ציין שעכשיו שאבא שלו איננו הוא אוטוריטה בתחום.. עוד דבר.. לטעמי, האל ג'ורדן כגרין לנטרן יותר מוצלח מג'ון סטיוארט.. מה דעתכם?
 

byron

New member
ג'וניור זה שם

אבא שלו היה מדען ולא גיבור-על, אחרי מותו סטון ג'וניור הוא באמת האוטוריטה בנושא. קילווג הוא הלאנטרן המועדף עלי, אבל בגרסת סוף ה-80 תחילת ה-90. הוא היחיד שממש משתמש בטבעת לעשות דברים שווים, ולא רק כפפות איגרוף, או מכונת יריה. גם קייל היה בסדר אבל בצורה אומנותית. האל הוא טייס, לטוב ולרע (ובעיקר הדמות שלו מעצבנת אותי עם השחצנות המגעילה שלה), וסטיוארט לא השאיר עלי איזה רושם כסופר-גיבור בכל השנים ככה שהוא הכי פרווה שיש, אני מעדיף את ג'ורדן המעצבן מדמות אפרורית של סטיוארט.
 

imitsu

New member
אוקי

סיבורג הוצג קצת שונה בסדרת קומיקס.. אני התכוונתי לגרין לנטרנס האנושיים.. אם אני צריך לבחור מכולם אז כן ברור קילווג - הוא אדיר :) גם סינסטרו בסדר.. אפילו שהוא לא אוהב שגונבים לו את הבמה..
 

DDN

New member
מדבר על הקומיקס או על הסדרות?

כי לדעתי בסדרות המצויירות (ואני אחשיב גם את הסרטים שבאו אחרי) סטוארט ממש לא היה פרווה, למעשה הוא הדמות שקיבלה די הכי הרבה פוקוס בסדרה, והיה לו עומק ואופי.
 

imitsu

New member
אני פחות חזק בקומיקס

אבל בכל הנוגע לסרטים ולסדרות, אז נכון בסדרה של JL ו-JLU הוא אכן קיבל פוקוס מוחלט בתור ה-גרין לנטרן, אבל דווקא מהסרטים אני נוטה יותר להתחבר להאל ג'ורדן שאולי נתפס כפחות רציני ממנו, אבל מבטא יותר את המשמעות של גרין לנטרן, לפחות לדעתי, כדמות שנבחרת לתפקיד גדול וצריכה להתגבר על הפחדים והחולשות ולהוציא מעצמה בעזרת הטבעת את הגיבור האמיתי שבתוכה.
 

DDN

New member
אהבתי את ג'ורדן בJL: DOOM

ועל סמך הסרט הזה אני אסכים. אהבתי אותו פחות בסרטים האחרים.
 

DDN

New member
כדמות מצויירת

אני העדפתי את ג'ון סטוארט. סטוארט של JL וJLU היה בדיוק המהות של גיבור על וגרין לנטרן בשבילי. בקומיקס אני לא ממש מכיר את סטוארט.
 

byron

New member
קומיקס...

כמעט ולא צפיתי בגרסאות טלוזיה/סרטים של היקום הזה. אחרי דום אני די מצטער, נראה כביצועים טובים, אנסה את הסדרה הנוכחית כשתחזור. בקומיקס הוא פשוט לא השאיר חותמת.
 
למעלה