ראיתם בארץ נהדרת?

shongold

New member
זואי התוכנית נתנה במה ענקית לג'קו

זה היה מעל לכל הציפיות. סקטש שלם עליו, עם כל הניואנסים הדקים של הפרשה. והקטע של גלגל"צ זה המשך ישיר למסר הראשון. ולמעשה מימשו את כל שאנו שמבינים וחשים חודשים שלמים, על הנזק והעוול שעושים לבחור ובכלל למוזיקה בארץ. עכשיו היה גם את המערכון/שיר של עלמה..עם תמליל נוסח קרן פלס..ודומותיה..שהוא באותו ענין, ירידה על הרדידות והאיפנטיליות ברמת השירה, שנותנת את הטון בגלגל"צ, אבל לא רק בעיקר. כשלמעשה ג'קו ודומיו מוחרמים ולא נכנסים לפלייליסט מסיבת 'חוסר התאמה'. לסיכום: התוכנית היתה ללא ספק בסימן ג'קו והאווילות שהתרחשה סביבו.! אדיר אדיר אדיר. נתנה מענה לציפיות שלי באופן אישי היו ממנה ומכותביה השנונים! - לא אכזבו!!!
 

אפרתי 29

New member
מזה צחקתי... ../images/Emo6.gif

אבל זה גרם לי להתגעגע לג'קו עוד יותר... =/ הקטע הכי טוב לדעתי היה כשהוא התנצל על זה שהוא שר את נרדם על החולות... כל הכבוד לכותבים ולאסי !!! זה היה מושלם.
 

רנה6

New member
ג'קו אייזנברג ב " ארץ נהדרת"..

ג'קו אייזנברג הוזכר בקטע שלם בתוכנית " ארץ נהדרת"....הוא אשם בכל, אפילו במותה של הזמרת שושנה דמרי....
 

שונית 7

New member
טליטל-בפורום קשת משהו פרסם

כתובת של סקר אילתי בעניו כדאי להצביע .אני הצבעתי
 

talytal

New member
בבקשה - סקר על ג'קו

באתר אילתי. אם בא לכם להגדיל עוד יותר את הפער לטובתו - http://www.eilati.co.il/ ודרך אגב, הוא באמת אמור היה להופיע באילת. כרגע זה נדחה, לא ברור למתי.
 

juanes

New member
אני כ"כ מקווה שנגמרה תקופת העליהום

עד לפני כמה חודשים, היחידים שהיו בעדו באופן פומבי (שאני שמעתי) הם טל ברמן ואביעד קיסוס, שאמרו בדיוק את אותם הדברים. עכשיו התוכנית שמגדירה את הקונצנזוס אומרת "אנשים, כנסו לפורפורציות!".
ודרך אגב- אסי כהן עשה עבודה מדהימה!
 

talytal

New member
אני לא ראיתי בשום מקום בשבוע האחרון

שום תגובה שלילית לחזרה של ג'קו. חוץ מבטוקבקים זאת אומרת, ואת אלה אני באמת מנסה לא לקרוא, כי הם מגעילים בכל מקרה ונוטים לעצבן אותי ולעשות לי רע. אבל - היו הרבה יותר אנשים בעד ג'קו ממה שנדמה לך, גם בתקופות הכי שחורות. דווקא אתמול חזרתי לכמה קטעי וידאו שהקלטתי בחודשים האחרונים, למשל של ההתנצלות בחדשות ערוץ 2 והראיון שג'קו עשה בתחילת העליהום בגלגל"צ, ובכולם יש נימה של "זו הגזמה, צאו מזה, תראו מה אתם עושים לבחור". רוב השליליות והפיכס באה מכמה גורמים מאוד קולניים, בפוליטיקה ובעיתונות, שגרמו לי לפחות להאמין שיש הרבה יותר מתנגדים לג'קו ממה שאני חושבת שהיו, בדיעבד. ומצד שני, ברור לי שלא יכול להיות שמעכשיו הכל יהיה ורוד לגמרי, אפילו שבהחלט הייתי רוצה להאמין. אבל זה בסדר, כל עוד מדובר במיעוט, אני בהחלט יכולה להתמודד עם המחשבה שלא כולם יאהבו את ג'קו וילכו לקנות את הדיסק שלו ביום שהוא ייצא. כל עוד הולך ומתברר שחרם לא יהיה כאן, ושיש לג'קו מספיק אוהדים בשביל לקיים קריירה יפה בהחלט. וזה מה שהשבוע האחרון הוכיח לי, בכל מקרה.
 

juanes

New member
התקשורת...

הקול המרכזי בתקשורת בתקופת העליהום היה נגד ג'קו. אפשר לקרוא לזה "ספין", אפשר לקרוא לזה "סחף". בשורה התחתונה לא היה גוש חוסם לעליהום, ולדעתי אפילו מעבר לזה: זו לא רק התקשורת, זה "הליקון", זה ראשי ערים, לא היה חסר. גם אם היתה אמירה של "צאו מזה", ברוב המקרים היא היתה מרומזת, אגבית, ולא נסיון להוביל קו ממשי ובוטה דווקא בעד ג'קו (למעט טל ברמן ואביעד קיסוס, שהיו מאוד בוטים ומפורשים לטובתו
). זה די ברור שלא כולם פתאום יאהבו את ג'קו אהבת אמת ויוקירו את פעלו. אבל האווירה מתחילה להשתנות, וזה מה שחשוב.
 

talytal

New member
אני מסכימה איתך, אכן אף אחד לא

קם ושינה את הכיוון. לדעתי היו כאלה שניסו, אבל הייתה כזו תחושה של מבול נגדו, שהקולות שלהם הלכו קצת לאיבוד. הייתה תקופה, למשל, שלא יכלתי לכתוב הודעה בעד ג'קו בפורום כוכב נולד כאן בתפוז בלי לחטוף על הראש ולקבל דיונים על מי אני בתור אדם ומה הערכים שלי, שאני מוכנה לתמוך ב&*^$#$ הזה (השלימי את החסר בעזרת דימיונך הפרוע). אני פשוט שמחה להרגיש שסוף סוף דברים מקבלים את הכיוון הנכון. זה מאמת תחושה שהייתה לי כבר לא מעט זמן, שחלק גדול מעניין ה"חרם" כביכול, היה בגלל שג'קו הועלם מהנוף. המתנגדים לו חשבו שזה בגלל שהם הצליחו להוריד אותו, אבל בתכלס זו הייתה הבחירה של טדי - מתי להעלים, ומתי להחזיר. ואני מוכנה לנשק על שתי הלחיים את מי שהחליט להחזיר אותו עכשיו ולא לחכות עוד.
 

juanes

New member
../images/Emo24.gif

אני זוכרת את התקופה הזו של ה-$%^$%, דמיוני הפרוע חזה בדברים שוה לא חשב שהוא יחזה (אחד הדברים הגרועים היה שבר רפאל נבחרה בראש רשימת "היפים והנכונים"
- ועל זה אף אחד משום מה לא צייץ). אני מסכימה איתך לגבי טדי, ולדעתי ההחלטה שלהם היתה נכונה מאוד בשורה התחתונה. תשימי לב שגם החזרה שלו עכשיו היא מהלך מאוד זהיר ומדוד.
 

דלית47

New member
הזכרון של הצבור קצר

רוב האנשים כלל לא טרחו לקרוא את הכתבות הרעות וסתם זרמו עם הטרנד להשמיץ בן כספית ופיני בדש כבר קיבלו את הפרסום שלהם עכשיו גקו יכול להמריא עם פחות מפריעים
 

juanes

New member
הלוואי

אני חושבת שתמיד יהיה מי שיזכור ויזכיר, אבל המומנטון עכשיו זה לטובתו, וזה יביא לפחות מפריעים.
 

אסתילי

New member
מעז יצא מתוק

התחושה הראשונה שהייתה לי אחרי שהשערוריה התפרסמה הייתה תחושת אכזבה והחמצה גדולה. שאלתי את עצמי: "איזה שכל זה??" לרגעים נראה היה כאילו המצב אבוד אבל, ובצעד נכון, משהוחלט להחביא את הבחור אל מתחת לפני השטח ולתת לגלים להתפרק על החוף, נראה שזה היה הדבר הכי נכון לעשות. ברור מלכתחילה שג'קו הוא לא "מאמי לאומי" אלא דמות...שנוייה במחלוקת. ובכל מקרה אי אפשר להתעלם ממנה. והנה, גם אם הוא לא בעצמו, אנחנו מוצאים אותו "מככב" בתקשורת בהזדמנויות שונות: מחכים לו לו עם מצלמות ומקרופונים ו..אולי הכי חשוב, נותנים לו לשיר - עם פירגון גדול. אי אפשר לוותר על אחד שכמותו. נקודה. ומעז יצא מתוק.
 

juanes

New member
באמת אי אפשר לוותר

לדעתי מלכתחילה ג'קו לא שווק על משבצת "המאמי הלאומי". משבצת ה"רוקר הלאומי" יותר מתאימה לו...
 

KING האחד1

New member
איזה מצחיק היה../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif

אסי כהן עושה אותו מאוד מדוייק. היה מאוד מצחיק. "אני רוצה לבקש סליחה מהאנשים האלרגיים לחולות, שצחקתי עליהם בשיר 'נרדם על החולות'... יכול להיות שהם נרדמו על החול מבלי לשים קרם הגנה..."
קורע לגמרי
 

shongold

New member
בקטע של החולות..היתה קריצה לכיוון

מאמר מסויים בעיתון מסויים..שהוציא את השד מהבקבוק..מילות הקוד..חול ועוד חול ותחת..והם הפכו את זה וריסקו לחלוטין וזה היה פשוט ענק!!!!
 
למעלה