קרטועים בהילוך ראשון בעליה
צריכת הדלק בסרק אפסית, על מנת לבדוק תקינות משאבת דלק, יש לבדוק ספיקת לחץ הדלק, בעומס דרושה ספיקה מספקת שתמלא את מפלס הדלק בקרבורטור, במידה ולחץ הדלק חלש מהנדרש, מפלס הדלק בתא המצוף יורד ובעליה, מפלס הדלק נוטה בזווית הגורמת לחוסר דלק בתא המצוף, שם ממוקמת הדיזה הראשית, ומכאן סביר להניח, מגיע הקרטוע.
יש לבדוק ספיקת משאבת הדלק, מבלי לשלול תושבות מנוע וגיר קרועות, או קפיץ של פלטת לחץ במצמד שבור ומשם הרעידות.
בברכה
צביקה