שמוליק זיידל
New member
טיפוסי אישיות והנטיה למחלות
איבחון האישיות בכפות הרגליים נלמד בחלק לא קטן של בתי הספר, בשנה ב'. זה מושך תלמידים ועושה להם הרגשה שממרום האולימפוס הם משקיפים על האדם. בכלל לא מתכוונים ללמד, מה שמכונה, טיפוסי אישיות והנטיה למחלות. אילו הדברים היו נלמדים כך, היתה יכולה להיות למידה רצינית. אך מורים או שלא יודעים, או שלא מבינם וכך תלמידים נהנים אמנם אך לא לומדים פרק שלדעתי הוא חשוב ביותר. השילוב שבין הפתולוגיה לבין לימודי הרפלקסולוגיה. למשל, בחדרי הלידה חשוב לדעת כמה דברים על טיפוס האישה היולדת וכך לנסות לעזור לה יותר. בחדר הלידה אין זמו ואין אפשרות לתהות על מסתורי האישיות של היולדת. ברוב המקרים אין צורך וגם לא רצויי לנתח את אישיותו של המטופל אלא לפעול על פי השערות. זה מספיק טוב, כי בין כה וכה רוב הזמן אנחנו פועלים על פי השערות ולא על פי ידע מדעי מדויק. בברכה שמוליק
איבחון האישיות בכפות הרגליים נלמד בחלק לא קטן של בתי הספר, בשנה ב'. זה מושך תלמידים ועושה להם הרגשה שממרום האולימפוס הם משקיפים על האדם. בכלל לא מתכוונים ללמד, מה שמכונה, טיפוסי אישיות והנטיה למחלות. אילו הדברים היו נלמדים כך, היתה יכולה להיות למידה רצינית. אך מורים או שלא יודעים, או שלא מבינם וכך תלמידים נהנים אמנם אך לא לומדים פרק שלדעתי הוא חשוב ביותר. השילוב שבין הפתולוגיה לבין לימודי הרפלקסולוגיה. למשל, בחדרי הלידה חשוב לדעת כמה דברים על טיפוס האישה היולדת וכך לנסות לעזור לה יותר. בחדר הלידה אין זמו ואין אפשרות לתהות על מסתורי האישיות של היולדת. ברוב המקרים אין צורך וגם לא רצויי לנתח את אישיותו של המטופל אלא לפעול על פי השערות. זה מספיק טוב, כי בין כה וכה רוב הזמן אנחנו פועלים על פי השערות ולא על פי ידע מדעי מדויק. בברכה שמוליק