שאלה בקשר לLDAP וחלונות.

lizard

New member
שאלה בקשר לLDAP וחלונות.

האם הADs של חלונות הוא תואם LDAP? האם יש אפשרות לשים את המשתמשי חלונות על שרתLDAP אחר ולנהל אותו דרך הממשק של חלונות?
 

antidot

New member
------>

אני לא יודע אם אתה עוקב אחרי רשימת התפוצה של IGLU, אבל רק אתמול התפלספתי קצת על AD: http://mirror.hamakor.org.il/archives/linux-il/02-2004/8523.html http://mirror.hamakor.org.il/archives/linux-il/02-2004/8531.html AD כולל LDAP. AD הרבה מעבר לרק LDAP. LDAP הוא פרוטוקול תקשורת מול structured database ששורשיו עוד בפרוטוקול X.500 שהתפתח לפרוטוקול די כבד בשם Directory Access Protocol (DAP) ומשם לגרסאות הקלות יותר Light DAP או LDAP על גרסאותיו. יש אפשרות לעבוד מול LDAP חיצוני, אבל אתה מעבד את כל היתרונות של AD. קטונתי מלהסביר בכמה משפטים מהו AD. האתר של מייקרוסופט הוא התחלה טובה. מה הכוונה "ממשק של חלונות" ? איזה ממשק בדיוק ?
 

lizard

New member
אוקי תודה. אני אחקור את הנושא.

נשאל שאלה אחרת, הם לקוחות חלונות יודעים להתמשק לLDAP של הלינוקס? אני לא נגד מיקרוסופט, פשוט קצת פוחד לשים על מכונת חלונות את כל המשתמשים שלי.
 

antidot

New member
------>

ואני מפחד שעצם העובדה שאתה לא מכיר מספיק את הנושא ורץ לממשק LDAP חיצוני למכונות מייקרוסופט יכולה לגרום ליותר נזק מאשר AD שלא יודעים לנהל אותו. לממשק לLDAP זה לא פשוט. פתרון טריוויאלי יותר הוא סמבה שעובדת מול LDAP ומדמה NT PDC. את האמת ? אני סומך הרבה יותר על LDAP של AD עם ההגדרות הדפולטיות מאשר על LDAP שמגיע שיקונפג ללא הרשאות בכלל...
 

lizard

New member
הנזק לחלונות יגרם מבעיות אבטחה?

כמובן שברגע שאבמע את זה אני אלמד את הנושא (אולי לא על בוריו אבל לעומק)
 
למעלה