שאלה על מיניות

שאלה על מיניות

אני ובן זוגי כבר חצי שנה יחד, והוא מאוד רוצה שאני אעבור להשתמש בגלולות במקום עם קונדום. מה שאותי מאוד מפחיד זה העניין של ההשמנה. חברות אומרות לי שגלולות עושות הרבה תיאבון ועדיף לי לוותר. מה עושים במקרה כזה? זה באמת משמין כל כך כמו שאומרים?
 

Nightmare18

New member
אני לא יודעת אם זה משמין אבל...

1. זה מוריד את החשק המיני להרבה בחורות 2. זה מעלה את הסיכון לסרטן השד.
 

מרים5010

New member
תשובה לשתיכן

גלולות לא משמינות ולא מורידות את החשק המיני וזה בטח לא מעלה את הסיכוי לסרטן השד., הגיניקולוגית שלי הורידה לי את כל החששות האלה. כל הדברים האלה הם תפיסות לא נכונות של הרבה נשים, ואתן יכולות לקרוא על זה באתר הזה שמצאתי:
 

Nightmare18

New member
עם כל הכבוד לגנקולוגית שלך... ואין כבוד...

אני לומדת בפקולטה לרפואה והמרצה שלי לאונקולוגייה (נראה לי שהוא מבין קצת יותר מהגנקולוגית שלך) אמר במפורש מה מעלה את הסיכוי לסרטן השד... גלולות הייתה אחת הסיבות... בנוסף ידוע שאחת התופעות הלוואי של הגלולות זה ירידה בחשק המיני... כמו כל תופעת לוואי היא לא מתבטאת על כל האוכלוסייה שצורכת את הגלולות אלא על חלק... עליי זה כן השפיע ועל רבים כמוני... בנוסף אציין שלגנקולוגית שלך יש אינטרס כלכלי למכור לך את הגלולות אז העצה שלה לא שווה כלום.
 
אכן יש אינטרס כלכלי

אני מניחה שאתר שנקרא גלולות ממומן על ידי חברות תרופות אבל צריך לזכור שיש גם יתרונות ולא להוריד את התינוק עם המים, יש גם דברים טובים יכולים לצמוח מהעניין וזה אינדוודואלי. יש נשים שזה מרגיע להן הרבה כאבים הסיכום לסרטן שד ככל הידוע לי הוא בצירוף נסיבות אחרות כגון עישון האם זה דובר בשיעור ?
 

Dark Muse

New member
גם ללכת ברחוב ולנשום אוויר

מעלה את הסיכון לסרטן הריאות. מה הפואנטה שלך?
 
נראה לי שהיא משחקת ב...

של מי יותר גדול
 
מניסיון שלי....שום דבר לא משתנה

אני לוקחת גלולות כבר כמה שנים טובות ולא עליתי גרם...השמנתי רק מהאכילה בחוץ כי מה לעשות כל היום אני בחוץ, בנוגע לחשק המיני זה נטו מיתוס מיותר וזה החבר שלי יכול להעיד בשבילי :) פשוט אל תתייחסו לכל דבר שאתן שומעות בנות...יש איזה אתר שכותב על המיתוסים הללו...תהנו :)
 
גלולות

עשו לי הרבה תופעות לוואי ולכן אני לא משתמשת אחרי שניסיתי כמעט את כל הסוגים... אותי זה גם משמין בלי תיאבון ואני כמעט לא אוכלת... ולא משנה מה הגלולה... יש גם תופעות לוואי אחרות כמו קושי בריכוז וסחרחורת... יש עוד פתרונות שלא כוללים הורמונים. כמו התקן תוך רחמי.
 
לא משמין

להפך גלולות דווקא מאזנות את הגלים של מחזור הן מבחינת מצבי רוח, פצעי בגרות- אקנה הורמונלי, כאבי מחזור, ורעב... יחד עם זאת עשוי לפגוע בחשק המיני יש היום עוד אפשרויות מעבר לזה כגון טבעת או מדבקות שהן גם במינון הורמונלי נמוך בעניין ההשמנה יש מחקר היום רק לגבי השפעות של הזריקות המשמינות וגם פוגעות ביכול לבייץ בעתיד
 

mikzavim

New member
גלולות-משמין ?

שנים לקחתי גלולות וזה לא השמין אותי מה שהשמין היה העודות, השוקולדים וכל השאר, כשאכלתי אותם. וכשלא -ירדתי במשקל עם הגלולות. לכל גלולבה השפעות משלה ולכל גוף- תגובה משלו. הכי נכון לשאול את הגניקולוג שלך, ואם את לא מרגישה שקיבלת מענה פני לאחר.
 
לגבי המשמין לא יודעת-

אבל בהחלט מייבש..... אני לגלולות בחיים לא חוזרת!!!!! מה שכן- זה עושה יופי של עור פנים אז כמו בכל דבר אחר בחיים יש פלוסים ויש מינוסים....
 
למעלה