שאלה על שירים וסדרות טלוויזיה....

שאלה על שירים וסדרות טלוויזיה....

למה יש סדרות טלוויזיה שמשמיעות שירים בפעם הראשונה עוד לפני שהם יצאו? ולמה האמנים מסכימים לזה!??!!? אני מודע לפרסום של דבר שכזה אבל אני מחפש את terry lynn -in this time ובאמת שאין לי מושג אם קיים כזה שיר!!! לא מוצאים אותו ביוטיוב, עד לפני כמה זמן גם בגוגל לא שמעו עליו (או על טרי לין) ודבר כזה מטריף אותי! אתם שומעים שיר שממש מוצא חן בעיניכם אבל זה כאילו שהוא לא קיים. אז חשבתי שאולי בפורום הזה ידעו מה קורה עם השיר הזה.
 

Music Man XD

New member
היי ../images/Emo13.gif

אני אישית לא נתקלתי במקרה כזה קודם, אבל זה יכול להיות. אני לא מכיר את שם האמן או השיר, אבל מחיפוש בגוגל הגעתי לעמוד המייספייס ולסוג של עמוד ביו-טיוב: מייספייס: http://www.myspace.com/terrylynnkingstonlogic יו-טיוב: http://www.youtube.com/artist?a=4oVf-d_DwKBaS-Of_irUlJzvenUqJpWo&feature=watch_video_title סוג של אתר רשמי: http://www.kingstonlogic.com/index.php?id=24 בטוח שזה שם השיר? אולי תשמע את השירים שמופיעים בכתובות שהבאתי ותמצא את מה שאתה מחפש. מקווה שזה עזר קצת
אה ו.. דרך אגב: על איזו סדרה מדובר?
 
תודה על העזרה אבל...

זה לא בדיוק עזר. אני די בטוח שזה השיר כי חיפשתי ברשת מידע על הפרק. בכל מקרה, תודה. אני לא יודע אם שמעת עליה אבל יש סדרה חדשה בשם ניקיטה והיא לא רק מאוד מעניינת, יש לה גם סאונדרק די מושך. מצאתי שם כמה שירים אהובים (חוץ מהנ"ל)
 
למעלה