שאלה שאני מוטרדת ממנה

שאלה שאני מוטרדת ממנה

לפני הרבה שנים הייתי שמנמנה. ולומר שמנמנה על איך שנראיתי אז, זה אנדרסטייטמנט. כך או כך, רזיתי יותר משלושים קילו. אין ספק שזה עשה את שלו והיום אני לא יכולה להגיד שיש לי בעיות מיוחדות בכל מה שקשור לזוגיות/יחסים/אינטימיות מעבר לדפיקות התל אביבית הבסיסית- העובדה שאין גברים נורמלים בנמצא... סתם, אני צוחקת. לא נעים להגיד אבל זה לא שהיום אני איזו חתיכה. בכל זאת, בחורה במידות נורמליות. בזמן האחרון אני שוקלת לעשות מתיחת בטן. שוב, זה לא בקטע של איזה פרפקטציוניזם או משהו כזה, שאני רוצה להיות הכוסית המושלמת. יותר במובן של להרגיש טוב עם עצמי. הסיבה שנזכרתי בזה ואני בכלל מעלה את הנושא היא שלאחרונה הייתי עם מישהו והוא העיר לי. זה היה הערה בסגנון של "יש לך גוף ממש סבבה אבל את צריכה לעשות משהו עם הבטן..." אז ברור שהעפתי אותו לכל הרוחות, אבל בכל זאת זה גרם לי לחשוב על זה. מה דעתכם?
 
../images/Emo12.gifהעפת אותו רק בגלל שהוא היה כנה ?

מגוחך לדעתי. עובדה שאת שוקלת לעשות מתיחת בטן. במקרה אני נמצא קרוב מאד לסיטואציה הזו - לי זה לא מפריע בכלל, אבל לה כן. אז נכון שיש לה בטן לא משהו , אבל היא בכל זאת סקסית בעיניי. אני בטוח שהיא לא היתה מעיפה אותי על כזה משפט.
 

shocco24x

New member
לא היית צריכה להעיף אותו...

מה, עומדים אצלך בתור כל כך הרבה?...
 

אורמור

New member
כשמדובר בקטע של להרגיש טוב עם עצמך

אז בכלל אין שאלה, אם ביררת במה כרוך ניתוח כזה (כלכלית, פיזית,ובריאותית) ונראה לך שאת יכולה לעמוד בזה אז לכי על זה, אבל רק חשבי מה יהיה הלאה? העור על הירכיים לא רפוי קצת?... כל השאר עומד במקום בצורה מושלמת? שאלת השאלות היחידה היא אם את יכולה לקבל/לאהוב את עצמך כמו שאת ולוותר על השיפוצים, או שלא. חשבי על עוד נושא...מה למשל יקרה אם חו"ח בעוד כמה שנים תחזרי למשקל העודף איך תראה הבטן המתוחה? אני הייתי במצבך לפני 10 שנים וחשבתי על כל אלה בסוף ויתרתי על שיפוצים, היום כבר אין בעיה חזרתי למשקל העודף
 
ומה תעשי כשיבוא מישהו

ויגיד לך שהוא מת על שיער חלק ולך בכלל יש רעמת תלתלים אפריקאית? ואם יבוא מישהו ויגיד לך שהוא חולה על בחורות שמתלבשות בחליפות מהודרות למכולת? ואם תכירי מישהו שנורא אוהב עיניים כחולות אבל לך יש חומות? אני מניחה שהבנת את הפואנטה. אין גבול לכמה טעמים ומשיכות יש בעולם. אני חושבת שבמקרה ההערה של הבחור הזה נפלה על חלק מהסס ולא שלם עם עצמו בתוך תוכך. הוא אולי איזשהו ייצוג חיצוני למשהו שאת חושבת. איך שטוב לך עם עצמך, ככה אחרים יראו אותך. נשמע קצת כמו תשובה של טלנובלות אבל בעיניי זו האמת.
 
מה בא לך? האם זה מפריע עד כדי ניתוח?

או שאת יכולה לחיות עם זה. תחליטי מה את רוצה, בלי קשר אליו.
 

eliUSA

New member
אין כמו

קצת בטן אצל אשה. מי בכלל קבע שבטן שטוחה זה יפה?
 
מה שלא עשה הטבע...

לדעתי, והפוסט שלי על החזה למעלה יעיד על כך- מה שלא עשה הטבע יכולים לעשות הניתוחים. זו ממש לא מילה גסה ולדעתי יש מקרים שמשהו חיצוני משפיע תחושה פנימית. אני לא עשיתי מתיחת בטן (אלא הגדלת חזה) אז אני לא יודעת מה כרוך בניתוח הזה וכדאי לך לברר את כל הסיכונים לפני שאת עושה משהו. אני יכולה להגיד שאני ממש ממש מרוצה ועשיתי את זה בשביל התחושה הטובה שלי (ובעלי רק נהנה מההפקר:). אז כל "יפי הנפש" פה שמנסים להשלים עם עצמם כמו שהם- יאללה באמת, כל עוד לא עושים את זה בהגזמה, אין בזה שום דבר רע. להפך. לכי עם תחושת הבטן שלך :) :) :)
 

אטיוד5

Active member
אם

בשביל להרגיש טוב עם עצמך - תעשי. אם בשביל לרצות בני זוג - אל תעשי.
 
יש לך רגישות מופרזת לדברים שוליים. האם גם...

יש לך קשיים בהשגת אורגזמה?... לפעמים הדברים קשורים זה בזה!
 
למעלה