שאלת סקר למטפלים

שאלת סקר למטפלים

רציתי לדעת (ואני בטוחה שזה עלה לדיון כבר בפורומים קודמים, אבל כאן הכל חדש וטרי), מבין המטפלים שיש להם אתר בית, האם הם מוצאים אותו ככלי שיווקי יעיל. האם אתם רואים יותר פניות והתעניינות מאז שיש לכם אתר. כמו כן, מה לדעתכם מייחד את האתר שלכם מאחרים? מה חשוב שיהיה באתר של רפואה סינית/טבעית, ומה פחות? סתם דיון צהריים.. יום נעים לכולנו! מירב מזרחי - מטפלת ומורה לרפואה סינית מתמחה בטיפול בילדים Dip. Ac. CH [email protected] 054-2042086
 

RanLoel

New member
אתר אינטרנט

שאלה מצויינת. גם אני מתחבט בנושא האתר כבר לא מעט זמן. וכן, אני מאמין שאתר הוא כלי שיווקי יעיל. אבל בעצם מה ההגדרה לכלי שיווקי יעיל? לא בטוח שאתר טוב ככל שיהיה יגדיל את מספר הפניות. מצד שני, הוא תורם לתדמית שלנו כמטפלים רציניים ותדמית בימינו היא דבר מאוד חשוב. זוכרת את הסיסמא הישנה והאלמותית של דפי זהב - "אם אתה לא שם, אתה לא קיים"? אני מאמין שבתקופתנו הסיסמא הזאת רלוונטית מתמיד. היום אפילו משרדי הפרסום הגדולים מפנים תקציבי עתק לרשתות החברתיות ולאינטרנט בכלל. שאלת מיליון הדולר היא איך בונים אתר עינייני, מקצועי וידידותי שלא יבלע בין אינסוף אתרי המטפלים ברשת...
 
מסכימה איתך מאודֲ!

זו אכן ה-שאלה. רבים האתרים שנראים בדיוק כמו זה שלפניהם וזה שאחריהם. השאלה אם זו בעיה בכלל. האם המטופל הפוטנציאלי בכלל משווה לפי רמת האתר, או שהוא בסה"כ רוצה לחפש אינפורמציה על המטפל עליו ממילא קיבל המלצה. אולי אני מיושנת, אבל קשה לי להאמין שאנשים עושים שופינג וירטואלי למטפל, ברשת. הם מגיעים בעקבות המלצה של מישהו שהם מכירים. ושוב השאלה, כמה מהם ייגשו לחפש עלינו באינטרנט. כמה מהם יתאכזבו לגלות שאין לנו אתר וזה יגרום להם לשקול שנית. והאם זה חייב להיות אתר? לי לדוגמא, אין עדיין אתר, אבל יש הרבה מאמרים שהעליתי ברשת. כך שאם אדם יחפש את השם שלי בגוגל, הוא יימצא אותו בקלות. האם זה מספיק? אני מכירה מטפלים גדולים, מהגדולים שבשוק, שאין להם אתר. לחלקם יש בקושי כרטיס ביקור שהם השקיעו עליו 5 דקות מחשבה.. והם עובדים בטירוף. מצד שני, הם לרוב שייכים לדור מטפלים שעובד כבר 15-20 שנה, ובנו להם שם בעידן בו רובנו הגדול, בקושי החליט שזה מה שהוא רוצה ללמוד.... אז מה אתם אומרים?
 

shovalili

New member
מעניין איך שהדברים מתגלגלים ...

בדיוק אתמול דיברתי על נושא האתר עם מטפלת נוספת (עדיין לשנינו אין אתר ...) עומס האתרים הולך וגדל, והדיון הוא לא האם האתר שלי יהיה יותר יפה או מושך, אלא פשוט ישנם המון המון מטפלים עם אתר אך מכיוון שכולם עסוקים בטיפול (וטוב שכך) אין להם פנאי לטפל בו ולכן רובו מיושן, לא מושך ולא מתעדכן, סתם כרטיס ביקור אינטרנטי שבעיני המטופל של ימינו לא מצטייר כל כך טוב. אתר באינטרנט חייב להתעדכן ולרקום עור וגידים! אני מגיעה מתחום ההיי - טק (מודה שבעברי הייתי עבד היי-טק) וחשבנו איך ניתן (אולי) לבנות אתר כך שבעצם יהווה רשת חברתית ולימודית למטפלים, אך בנוסף לזה יהיה מקור מהימן לחיפוש מטפלים עבור המטופלים ... זה יכול להיות מאוד מעניין, וכך יוכלו מטפלים חדשים וגם ישנים להיות ברשת מבלי לעלות אתר ולתחזק אותו בעצמם (דבר שדורש זמן ...וידע) מה דעתכם?
 

RanLoel

New member
אז ככה...

אנשים לא עושים שופינג וירטואלי למטפל, ברור שלא. הם גם לא משווים את רמת האתר. אבל האתר הוא סוג של כרטיס ביקור, הוא עוד נדבך שבונה את תדמית המטפל שלנו. וכמו שאמרתי קודם, תדמית היא דבר חשוב. במודה או שלא במודה אנשים מושפעים מתדמיות. כשהם שומעים את השם קוקה קולה הם חושבים על בחורות מפזזות בביקיני. כשהם שומעים את השם אורנג' הם חושבים על משפחה עם תינוק מחייך. אי אפשר לברוח מזה.... והמטפלים הגדולים? הגוורדיה עם הנסיון? הם גם שמעו מוסיקה בטייפ דאבל קאסט והשתמשו באסימונים כדי להרים טלפון. אני לא אומר את הדברים בזלזול, להיפך, יש לי הרבה כבוד למטפלים מנוסים, הנסיון בעיניי הוא הדבר החשוב ביותר. אבל הם בנו את התדמית שלהם בכלים שהתאימו לתקופה בה הם צמחו. ואגב, גם לי אין אתר אבל יש לי את הבלוג שלי ומי שיגגל אותי ימצא אותי בקלות.
 

ינוקא1

New member
יש לי אתר

שבניתי בעצמי דרך גוגל - אתר חינמי ונחמד. הקישור בחתימה. זה לא כלי שיווקי יעיל מי יודע מה , אבל זה משהו שכדאי מאוד שיהיה. השיווק הכי טוב תמיד היה ונשאר מפה לאוזן , אני מאמין גם שזה מאוד קשור להתפתחות שלנו כבני אדם. נוכל להכיל יותר , יבואו אלינו יותר. כל מטופל שמגיע זה גם שיעור עבורינו והוא לא בא במקרה בעת ובזמן מסוים.
 
אתר אינטרנט למטפלים

היי לכולם, מירב- כל הכבוד על היוזמה, זו יופי של שאלה!
כתבתי על זה הרבה בסינית, ואם תרצו תגידו- אצרף קישורים, אבל יש דבר אחד שכדאי לזכור: כמטפלים, אנחנו פונים לקשת רחבה של גילאים. אנחנו לא רק מחפשים אנשים בגיל שלנו, אלא גם יותר צעירים ויותר מבוגרים. היותר צעירים, ללא צל של ספק, עושים מחקרים קטנים כגדולים על כל דבר בערך באמצעות האינטרנט. אנשים צעירים משתמשים יותר ויותר באינטרנט, אין להם מושג למה להם להתמודד עם ספר עצום שנקרא דפי זהב, כשהכל נמצא במרחק של קליק במסך המחשב. בקליק הזה הם יכולים למצוא אתרים של מטפלים, לקבל שם מושג מי זה האיש הזה שהפנו אותם אליו, איפה הוא מקבל, במה הוא מטפל.... אתר אינטרנט הוא בעיניי Must גם כחלק ממיתוג עצמי: את בית עסק, וככזה את צריכה לשווק את העסק שלך. אינטרנט זה אלפבית, ויש המון אפשרויות. צריך לזכור שכדאי לבנות אתר בצורה נכונה, פחות צלצולים, רעשי פחפוחי מים ופעמוני במבוק, ויותר כלי שיעזור להציג אותך כמו שצריך לקהל הרחב, שיציג את הרפואה הסינית בצורה פשוטה- אבל בראש ובראשונה, שתופיעי במקומות גבוהים בחיפוש בגוגל. אתר אינטרנט יכול לשמש כפלטפורמה מצוינת בעיניי. לא סתם נפתחים כל שבוע עוד פורטלים של "רפואה משלימה" ו "רפואה טבעית" ו "מיסטיקה" ו"כושר"- שכוללים את הדיקור עם ספינינג וקוסמטיקה (???), הם יודעים שיש ביקוש לעניין מחד, ומאידך- הם יודעים שלרוב המטפלים אין אתרים, אז הם מציעים אתר בסיסי ביותר במינימום עלויות שלרוב לא מצליח להביא אליהם אף לא מטופל אחד. למה? כי הם נבלעים בים של אנשים, ובגלל שיש הרבה אנשים שלא יודעים מה ההבדל בין רפואה סינית להומיאופתיה- אין להם מושג איך לבחור בך ולא במישהו אחר. אני כבר לא מטפלת, אבל אני יכולה לומר לך שהייתה תקופה שבגלל כתבות מסוימות שהעלתי בסינית, פנו אליי מספר אנשים בבקשה לבוא לטיפול. ועדיין יש כל מיני אנשים שמדי פעם מבקשים להגיע לטיפול והם מגיעים דרך סינית. אופס, זה יצא ארוך..... יש לי הרבה מה להגיד בנושא, אבל אסכם ואומר- חשוב שיהיה אתר, חשוב שהוא יהיה בנוי נכון ומקודם נכון- אפשר לעשות כל כך הרבה, באמת, זה הכל עניין של השקעת זמן ורצון.
 

רואי17

New member
חשוב ביותר

מסכים עם יעל, ואני חושב שיש אנשים שיגיעו למטפל דרך האינטרנט. פה לאוזן זה כלי שיווקי עיקרי אך לא יחיד. הקטע באתר הוא איך לגרום לאנשים להגיע אליך, ואיך לגרום להם להישאר מספיק זמן כדי להתרשם לטובה, ומשם איך לגרום להם להתקשר. ועל כל הנושא הזה ישנם מאות מאמרים ברשת, וספציפית לנושא המטפלים ברפואה סינית יש את הספרים של ליסה הנפילטי, קווין דוהרטי ואחרים. אתר טוב דורש השקעה ראשונית בעיקר של זמן, כדי לעלות תוכן טוב, ואח"כ צריך לתחזק אותו. זה דורש זמן וסבלנות... תשאלו את הג'ינג'ית.
 
אתר אינטרנט כדאי מאוד ואף רצוי

זה כלי שיווקי מספר אחד העניין שצריך להאכיל אותו ובהרבה כסף קידום אתרים חייב להיות יחד עם הקמת אתר אחרת הוא באמת לא יניב פירות חובה לעשות כי היום כל העולם מתנהל דרך האינטרנט ואנשים מגיעים דרך האינטרנט וכל המידע נמצא באינטרנט לכן חשוב לעשות אתר יפה ולקדם אותו ולהשקיע בחודש בקידומו!!!! בהצלחה!
 
אתר אינטרנט

מצד אחד דורש השקעה, תכנון, כתיבה. אך מצד שני זהו היום כרטיס הביקור. גם מענה למטופלים מהעבר שמחפשים אותי, גם למטופלים שזקוקים למידע נוסף שיחזק אותם. אנחנו בעיקר עצמאים וככאלה זקוקים לכרטיס הביקור הזה. רויטל כרם 0544770241 www.revitali.co.il
 

amitdvir tcm

New member
אתר אינטרנט חשוב כמו כרטיס ביקור

היי מירב. לשאלתך, אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי מצויין, אך חשוב מכך, הוא משמש ככרטיס ביקור אינטראקטיבי. אתר הבית שלך הוא הפנים שלך ברשת, וכידוע, אם את לא בגוגל, את לא קיימת. הכי חשוב באתר אינטרנט זה להדגיש את היתרונות שלך ככל האפשר. אני, לדוגמא, בחרתי לשים תמונה של הקליניקה שלי בעמוד הראשון, כי אני מרגיש שמיקום נעים מושך הרבה אנשים. אם את רוצה לראות את האתר שלי ולשאוב רעיונות, כנסי לאתר www.amitdvir.co.il אגב, אם אהבת ורוצה גם, הוא נבנה ע"י nirshay digital media. מקווה שתרמתי לדיון, עמית דביר Dipl.Ac מטפל מוסמך בדיקור סיני ושיאצו
 
הי עמית

האתר שלך מקסים ומאוד ייחודי! לקחת חתיכת סיכון עם הגלילה הזו ימינה, ולא הדפים המסורתיים. איך התגובות? הוא נראה מקצועי ויוקרתי. האם גם עלה בהתאם? וחשוב מכך, האם אתה מרגיש שהוא עובד עבורך ככלי שיווקי? היום הייתי בהרצאה מעניינת על שיווק באינטרנט. כנראה שאני ממש בדרך לעשות אתר.. זה מגיע מכל הכיוונים כבר.
 

amitdvir tcm

New member
היי מירב

תודה על המחמאות. האמת היא שהתגובות מעולות בינתיים. הוא באמת אתר ייחודי. הבונה/מעצב מאד מוכשר ומקצועי. עם הפצה נכונה בפייסבוק ובאתרים אחרים, אפילו הגיעו אליי כמה מטופלים דרך האתר. בלי קשר, כמו שאמרתי, אלה הפנים שלך ברשת, ולכן כדאי לך להשקיע באתר ייחודי. לשאלתך, המחיר היה דווקא ממש זול יחסית. הוא לקח לי 3500 ש"ח על עיצוב, בנייה, דומיין ואחסון לשנה, וכל זה עם קבלה כך שזה מנוכה ממס. שווה את ההשקעה. אני ממליץ. תרגישי חופשי לפנות אם יש עוד שאלות. עמית דביר Dipl.Ac מטפל מוסמך בדיקור סיני ושיאצו
 

Karen Sharon

New member
התייחסות ושאלה נוספת בנושא

למעשה הכל כבר נאמר - האתר צריך להיבנות בצורה נכונה על מנת שימשוך מטופלים פוטנציאלים והכי חשוב שאנשים יוכלו למצוא את האתר שלך בגוגל אחרת כל השאר ממש לא חשוב. ואם בגוגל עסקינן - שאלת הפרסום באתר (פרסומות של גוגל או כל מפרסם אחר) בעד או נגד ולמה ? דעתי - נגד. אני מרגישה שזה מעין חילול, כמו לשים מחשב או טלויזיה בקליניקה - זה לא המקום המתאים. זה מעצבן אנשים, מושך את העין לאו דווקא לדברים שאנחנו רוצים ובכלל - מטרת האתר היא להביא מטופלים - עסקים למטפל, למה לשים שם פרסומות ?
 
אני חושבת שאם לפרסומות יש איזו

נגיעה לעולם העוסק ברפואה סינית/אינטגרטיבית, אז זה לא כל כך צורם. האמת, עוד לא יצא לי להיתקל כך שקשה לי להביע דיעה. האם זה נפוץ ואני פשוט החמצתי? ובאותו עניין פחות או יותר. מה דעתכם על כל המבצעים של 9 טיפולים העשירי חינם או על כל מטופל שתפנה תקבל טיפול חינם...? גם בזה יש משהו שמחלל בעיניי. ומצד שני, אנחנו עסק ומנסים להיות אטרקטיביים. לא קל להיות מטפלים בעולם אינטרנטי שכזה..
 
למעלה