שיווי משקל וגיוון ברכיבה
לאחרונה יוצא לי לעבוד המון על שיווי משקל ברכיבה. אמנם לא ברכיבת סופרמוטו אבל עדיין - שיווי משקל ברכיבה על אופנוע.
עשיתי בדיקה קטנה עם הסופרמוטו לאחרונה ומסתבר שאין חדש תחת השמס. אם שיווי המשקל ממש טוב - רכיבת הסופרמוטו משתפרת פלאים.
שיווי המשקל עובד גם הפוך. בשבוע שעבר רכבתי המון על טריאל אי שם בהרים הבאסקים. אחד הדברים החשובים בשיפועי צד וסיבובים בקוטר קטן מאוד הוא להשכיב את האופנוע כמה שיותר, תוך הישארות "מעליו" לשם השגת אחיזה יחד עם קוטר פניה קטן. הופתעתי בתרגולים אלו מהיכולת לתרגם טכניקת פניה מסופרמוטו (לדחוף את האופנוע מתחת לרוכב) ליישום קל ויעיל במצב לא מוכר על אופנוע לא מוכר.
המסקנה ברורה - צריך לרכב כמה שיותר, בכמה שיותר תנאי שטח ואחיזה ועל כמה שיותר אופנועים שונים ומשונים כדי להעלות את רמת הרכיבה ככל האפשר.
דרוש: בי"ס לרכיבה תחרותית עם 5 סוגים שונים של אופנועים: סופרמוטו, מוטוקרוס, טריאל, SPEEDWAY, אנדורו קטן (XR100 כזה).
לאחרונה יוצא לי לעבוד המון על שיווי משקל ברכיבה. אמנם לא ברכיבת סופרמוטו אבל עדיין - שיווי משקל ברכיבה על אופנוע.
עשיתי בדיקה קטנה עם הסופרמוטו לאחרונה ומסתבר שאין חדש תחת השמס. אם שיווי המשקל ממש טוב - רכיבת הסופרמוטו משתפרת פלאים.
שיווי המשקל עובד גם הפוך. בשבוע שעבר רכבתי המון על טריאל אי שם בהרים הבאסקים. אחד הדברים החשובים בשיפועי צד וסיבובים בקוטר קטן מאוד הוא להשכיב את האופנוע כמה שיותר, תוך הישארות "מעליו" לשם השגת אחיזה יחד עם קוטר פניה קטן. הופתעתי בתרגולים אלו מהיכולת לתרגם טכניקת פניה מסופרמוטו (לדחוף את האופנוע מתחת לרוכב) ליישום קל ויעיל במצב לא מוכר על אופנוע לא מוכר.
המסקנה ברורה - צריך לרכב כמה שיותר, בכמה שיותר תנאי שטח ואחיזה ועל כמה שיותר אופנועים שונים ומשונים כדי להעלות את רמת הרכיבה ככל האפשר.
דרוש: בי"ס לרכיבה תחרותית עם 5 סוגים שונים של אופנועים: סופרמוטו, מוטוקרוס, טריאל, SPEEDWAY, אנדורו קטן (XR100 כזה).