שלוםם אניי די חדשהה כאן

Pikachuu

New member
מצטער...

גיל 14... וכן אני בטוח שהיא עושה את זה מדברים שהיא שמעה מאנשים שלידה , החבר אמר לה "תקחי גלולות" היא הולכת ועושה את זה , היא לא יודעת אפילו מה הן עושות , וכמה שגלולות פוגעות בעתיד בפוריות. את מוזמנת להוכיח שאני טועה. "מהאנשים האלה שחושבים שהם יודעים הכל על כולם" ממש לא, אני שמח ללמוד דברים חדשים ,ואני לומד הרבה כל הזמן,ותשימי לב שכשאני טועה אני מתנצל. וכן אני מצטער כשמישהו לא מוכן להשקיע מעט מעצמו בישביל מישהי , כנראה שהוא לא אוהב אותה מספיק..
 

B l a c k tears

New member
אל תיהיה ראש קטן.

אני לא מדברת על ההודעה הזאת ספציפית [למרות שגם פה עיצבנת אותי] אלא על ההודעות שלך באופן כללי. לא יודעת מה חבר שלה אומר לה או לא אומר לה לעשות,זה גם לא עינייני. אגב,גלולות לא פוגעות בפוריות.
 

Pikachuu

New member
אוקיי..

יש מחקרים ויש מחקרים , תלוי מי משלם עליהם.. תקשיבי לעיצה שלך , אל תיהי ראש קטן , את באמת מאמינה שכימיקלים לא משפיעים במידה כלשהי על זה?
 
לא אניי לא....

אני לא עושה זאת מלחץץ חברתיי אניי עושה את הז יכ אני רוצה..וחבר שליי לא לוחץץ עליי אניי זאתיי שרוצהה והוא גםם לא אמר לי את זה אני עושה תא זהה כי אני רוצה וזה כיףף לייי...
 

Pure M

New member
טוב:

א. באמאשלך - תפסיקי את גרירת האותיות, זה ממש מציק. כשאת כותבת כאן - תחשבי שאת כותבת חיבור לשיעור חיבור והמורה יכתוב, אז אסור שיהיו טעויות. יש?
ב. אם את רוצה - תהני, כאן אף אחד לא יכול להמליץ לך על גלולה מסוימת שתתאים לך, הגניקולוג צריך להתאים לך אחת.
 

Pure M

New member
אתה באמת טיפש.

גיל 14 מוקדם, זה לא אומר שלא יודעים דברים. אישית, בגיל 13 כבר ידעתי והבנתי בערך כל מה שצריך. גלולות, קונדומים, בדיקות איידס, וכו'. אתה ממעיט בערך צעירים, שוכח את מה שהיית פעם.
 

Pure M

New member
כן ולא.

בגלל גילך הצעיר - גם אם לא תספרי לה, יש לה את הזכות להתקשר למרפאה ולבדוק לגבי התורות האחרונים שהיו לך שם, ככה שהיא תוכל לדעת על הגניקולוג.
 

Cheese feet

New member
כנראה שלא כל הילדים בני ה-13

מוכנים להזדיין, בלי קשר לבורות או לחוכמה. אני אישית הייתי רואה פוקימון והנסיך המדליק מבייל אייר.
 

Pure M

New member
ברור,

הבעיה שלי היא עם הפטרוניות שמפגין ידידנו כאן. לא עם הקטע של מוכנות, את זה יקבע כל אחד לעצמו.
 
למעלה