שלוםם אניי די חדשהה כאן

שלוםם אניי די חדשהה כאן

היי אניי לא ממש חדשהה כאןן פעםם רשמתיי כאןן אני עוקבתת אחרי הפורום אבלל אל רושמתת כי אין לי כל כך מה אניי דיי קטנהה חחח רק בת 14 אמ..תראוו אני וחברר שלייי דיי הרבהה זמן ביחדד כאילוו וכבר שכבנוו ואני רוצה להתחילל לקנות גלולת ויש לי כמה שאלות.... כמה מחיר גלולות בערך?! יש גלולת בלי מרשם רופא? ואיךך אני הולכת לקנותת את זה?!סתםם מבסקשתת לא נעים
ואיפה אניי יכולה למצוא את זה?! תודהה לכל מי שעונהה ואניי יודעתת שאני עוד קטנהה אבלל עם אהבה איןן לזהה גילל
 

Hubert Hubert

New member
לא, לא, זה בסדר, היא בוגרת לגילה!

תשאלו כל אחד! היא כל הזמן מנהלת שיחות נורא בוגרות עם ילדים מכיתה י'!
 

עוף מפה

New member
אוי נו אז בגלל שהיא קטנה

זה אומר שהיא לא צריכה עזרה פאק אתם ממש לא בסדר
 

Labello Girl

New member
גלולות.

גלולות אפשר לקבל אך ורק אחרי ביקור אצל רופא ומרשם ממנו. מחירם נע בין 11-20 ש"ח בד"כ אם הן מסובסדות, ואם לא, הן יכולות להגיע גם ל50+ ;[ תמצאי אותן בבית מרקחת, סופר פארם וכו'. תעשי חיים, לפחות את שומרת על עצמך.
 

ליזIש

New member
ברוכה הבאה..! ../images/Emo140.gif

את צריכה ללכת לגיניקולוג..והוא יתן לך מרשם וגם יתאים לך גלולות..זה הכי עדיף..כי את צריכה משו שיתאים לך.. במיוחד בגיל שלך את צריכה לגדול עוד והגלולות יכולות להרוס את זה..כי יש בזה המון הורמונים.. המלצה שלי לכי לגיניקולוג..!!
 

niromy

New member
עד כמה שאני יודעת

הן מפסיקות את תהליך הביוץ. ז"א שהרחם עדיין מוכנה כל חודש להגעת הביצית (ולכן בסוף החודש עדיין יש וסת) אבל החצוצרה לא פעילה ולכן הביצית לא מגיעה לרחם. משהו כזה..
 

Pikachuu

New member
../images/Emo7.gif אפשר לבכות?

אני שואל ת'בת 14 , שרוצה לקחת גלולות מהלחץ החברתי
 

B l a c k tears

New member
אתה מעצבן אותי.

מהאנשים האלה שחושבים שהם יודעים הכל על כולם. כל הודעה אתה מגיב משו בסגנון "אולי חבר שלך חושב שאת לא שווה מספיק בשביל להתאמץ" או "היא שוכבת מלחץ חברתי" כאילו נכנסת לה לראש ואתה יודע בדיוק מה היא חושבת. אני חושבת שאתה טיפש ואני לא אוהבת אותך. לילה טוב. :)
 
למעלה