שלום וברכות על הפורום

שלום וברכות על הפורום../images/Emo140.gif

רציתי לישאול לגבי בני שהוא בן 3 חודשים ורופא העור איבחן אצלו אסטמה של העור. כיצד ניתן לטפל בבעיה (ולא בתופעותיה הניראות לעין? ) בתודה מראש ובהצלחה!!!
 
שלום שרון ותודה על הברכות

השם "אסטמה של העור" לא ממש משמעותי בעיני ההומיאופת הקלאסי בבואו לבחור תרופה. זה שם קונבנציונאלי לתופעה רחבה ובעלת איפיונים המשתנים מאדם לאדם ( במקרה שלנו זה תינוק ). להבדיל מהרפואה הקונבנציונאלית, הטיפול ההומיאופתי הקלאסי אינו ניתן לסימפטום אלא לילד כולו. מסיבות שונות מערכת החיסון שלו פיתחה את תמונת ה"חולי" הזו שקרוב לוודאי מלווה בעוד תופעות שלהומיאופת מאוד חשובות לצורך קביעת התרופה המתאימה לתינוקך ולא לתינוק אחר שסובל מבעיה דומה. הטיפול ההומיאופתי הוא פנימי ולא חיצוני (משחה). סיבות שונות יכולות לגרום להופעת התופעה הזו החל מחיסון ( וזה בדיוק הגיל ), הפסקת הנקה, נטישה, או יתכן ומדובר בנטיה תורשתית ( גם בעיות נשימה במשפחה ) שנדלקה בגלל הסיבות שמניתי או אחרות. בכל מקרה היות והוא רך לימים כדאי מאוד לישר קו עוד עכשיו ולא להמתין שהמחלה תחדור פנימה או תתפשט. ליעוץ נוסף תוכלי ליצור עימי קשר במייל ונראה כיצד ניתן לעזור[email protected] ברכות ושפע מכל טוב. אלישוע.
 
אטופיק דרמטיטיס

ידועה בכינויה -האסטמה של העור , מאופיינת ע"י סימפטומים עוריים בעיקר בכפלים, לעיתים בעירה בפנים וכן גם במקומות נוספים. אם כן מדוע אסטמה של העור -ישנו קשר תמיד לבעיה שקשורה בריאות:אלרגיה , חולשה ריאתית, אסטמה, ברונכיטיס וכו'. נמצא שאצל ילדים אטופים כאשר הם מתבגרים-הסבירות לבעיית ריאה גבוהה יותר , וע"כ באמת כדאי להקדים בטיפול ההומאופתי שגם יכול למנוע את הבעיה . עפ"י הרפואה הסינית העור הינו הריאה השלישית ומכאן שגם עפ"י תפיסתנו-אסטמה של העור אכן קשורה לריאות. אכן יכול לנבוע מחיסונים,רקע נשימתי במשפחה (כולל אלרגיות),הורים מעשנים וסיבות נוספות. בנוסף לטיפול הומאופתי להלן מס' עיצות:ילדים אטופיים סובלים מחום,ע"כ בקיץ כדאי מיזוג . בחורף לא להלבישם ביותר מדיי שכבות,חשוב מאד הגיינה -ציפורניים שלא יגרדו ויגרמו לזיהום,הרגעה מקומית יכולה להיות ע"י קרם קלנדולה,משחת טראומיל,קמומיל.בנוסף כדאי להוסיף לו תוסף שמן דגים אשר יכול מאוד לעזור. בריאות שלימה אורן מזרחי
 
תוספת קטנה

לא ציינת אם הוא יונק או מקבל תחליף -לעיתים גם האלרגיה לתחליף הנקה יכולה לגרום לבעיה ויש לשלול זאת אורן מזרחי
 
../images/Emo45.gifנקודה נכונה אבל אחד מהיתרונות

הנילווים לטיפול ההומיאופתי המתאים הוא שהתנגודת מתגברת ואז האדם - תינוק יכולים לעמוד במעמסים גדולים שקודם לכן לא יכלו כנגדם. לפעמים גם אין ברירה וזה מצב נתון שבו תינוק אוכל תחליפים. העולם העתידי נע לכיוון של מזונות מלאכותיים ותחליפיים ( למרות המודעות של העידן החדש ) ורק גופים חזקים ומאוזנים יוכלו לעכל מזונות כאלה בלי לשלם "מיסים" מיותרים. בדיוק כמו הכתבה שהתפרסמה היום במעריב על כך שבעוד 5 שנים לא יהיו תרופות אנטיביוטיות יעילות לבני האדם, ומה נעשה אז? רק תנגודת טובה יכולה להגיב כנגד נגיף. התשובה נמצאת בתוך הגוף. תרופה הומיאופתית היא מפתח לשם.
 
תודה רבה לשניכם. החכמתי.

אשלח מייל מאוחר יותר כי עכשיו כבר צריך להתארגן עם הגדולה לבית ספר. תודה ויום טוב.
 
למעלה