שעות פיזיו לתלמיד

פאני יצ

New member
שעות פיזיו לתלמיד

שלום שמי פאני ואני מורה לחינוך מיוחד בכיתת CP ופעילה בפורותCP . אני מיתנצלת על השגיעות כתיב אני לכוית למידה. ולשאלתי. העם יש חוק או חוזה מנכל לפיב מחלכחים שעות של פיזיו לתלמידים בבית הספר לחינוך מיוחד. התלמידים שלי מכבלים חצי שעה בשבוע. ואחת האימהות היכמה כול צעקה. ובצדק לדעתי עולם העם יש משהוא כתוב שעיתו היא יכולה ליפנות להנהלה ולידרוש יותר שעות. ( הבן שלה אבר אתמול ניתוך בנכה העגן ועקב החילס העם בעקבות הניתוך לא מגיע לו יותר שעות פיזעו). בברכה פאני יצחק פורות CP
 
שעות טיפולי פיזיו'

פאני שלום,
אין לי פרטים לגבי החוקים או התקנות בהקשר לעניינך,וראיתי שגם אף אחד אחר בפורום לא הגיב עדיין. במשרד הבריאות ישנה פיזיותרפיסטית ראשית שאני מעריכה שיהיו לה יותר פרטים.
באופן אישי אני חושבת שמשך הטיפול צריך להקבע על פי הצורך האישי של כל מטופל ולא באופן שרירותי של משרד זה או אחר. ישנם מקרים שבהם משך הטיפול יכול לקחת 10 דקות בלבד (למשל במתיחה מותנית) ולעומת זאת טיפול בפגיעות עיצביות יכול לקחת 45 דקות ויותר.
הבעיה היא שהיום רובנו עובדים במסגרות הדורשות לקצץ בזמנים או כמו שאמרו חכמים ממני "time is money". לסיכום, צריך להשתדל לקבל את המקסימום שמגיע ולא רק את מה שמציעים.
 
למעלה