תנו לי עצה בבקשה- נואשת!!

חבלזית

New member
תנו לי עצה בבקשה- נואשת!!../images/Emo7.gif

עליתי השנה לבית ספר חדש ויש אחד שגדול ממני בשנתיים והוא פשוט עשה לי את זה מהרגע הראשון שראיתי אותו. כבר בררתי עם יש לו מישהי ומסתבר שכן אבל זה היה בתחילת השנה עכשיו הוא חייך אליי מספר פעמים אבל אני מתביישת להתקרב אליו ולדבר או משהו כזה.. והו כזה חמוד אבל אני כזאת מבולבלת!! מה עושים??
 

kiticat

New member
אל תתני לחיוכים להוליך אתך שולל

את צריכה להתגבר עליו. נקודה. אין פיתרון. אם הוא עם החברה שלו, סימן שהוא מעוניין בה. ואם הוא מחייך אלייך זה סך הכל אומר שהוא שם לב שאת שמת לב אליו ומשיב לך בחיוך כאשר הוא רואה שאת מסתכלת אליו או עליו. עצתי אליך היא להתיידד איתו, אבל תתגברי עליו. ואני מבינה כמה זה קשה, אבל למדתי בדרך הקשה ובעצמי, שהצעד הראשון בכך הוא לשכנע את עצמך שלא יהיה בינכם אף פעם משהו. זה קשה. אני יודעת, אבל זו הדרך היחידה.
 

ליאן.

New member
זה נכון..

לא כדאי לחבלזית להשלות את עצמה, הרי כבר יש לו חברה.
 

ליאן.

New member
אהלן חבלזית.. ../images/Emo20.gif

לדעתי את צריכה לרגיש הרבה פחות לחוצה לאחר שאת כבר יודעת שיש לו מישהי כי הלחץ של להזמין אותו לדייט ירד ממך/לגרום לו להזמין אותך לדייט/לעשות עליו רושם מיוחד.. אם את רוצה ליצור איתו קשר של ידידות, פשוט נסי להתגבר על הרגשות הבלבול והביישנות ונסי לפנות אליו רק בשביל להציג את עצמך בטענה שאת חדשה בבית הספר ואת רוצה להכיר את האנשים בבית הספר. אני יודעת שזה לא ממש פשוט, אבל רק ההתחלה תהיה קשה ואחר כך תוכלי לזרום. הוא לא אלוהים או כוכב רוק מפורסם, הוא רק ילד שגדול ממך בשנתיים ואם הוא חייך אלייך, סימן שאת חמודה בעיניו ואין לך מה לדאוג. זה לא כאילו שהוא יגיד לך ´לכי מפה ילדונת´, נכון ? תכיני מראש משפטים כדי שהשיחה לא תתקע ותמיד טוב שיהיה לך מסטיק להציע.. שאפי אויר עמוק עמוק וקדימה למשימה! אל תחשבי על זה יותר מדי כי זה מיותר, פשוט עשי זאת.
ליאן.
 

kiticat

New member
בקשר למסטיקים.

אז ככה. זוהי הערה צינית... אני כותבת יומן, באופן עקבי, ומאז שהתאהבתי בו באופן עקבי עוד יותר. לא רציתי להפסיד דבר. אז כול פעם שהיה לי מסטיק והוא היה באיזור, הוא כמובן קיבל. וכל פעם זה תועד ביומן.... אני ממש קרועה... אני יודעת שעד היום נתתי לו חמישה-שישה מסטיקים עגולים...
 

voguemaster

New member
דבר ראשון

אני מציע לך לברר (בגישושים, שלא ידע מזה) אם הוא עדיין אם החברה שלו. אם כן, תיאלצי לעבור הלאה, זה יהיה בלתי נמנע (ולהיות ידיד שלו יהיה לך די קשה). אם הוא כבר לא עם החברה שלו, אז יש לך אש חופשית :) פשוט תגשי ותגידי לו משהו, תציגי את עצמך, תגידי שאת חדשה, וכו´ וכו´.. אלי
 
למעלה