הרשימה שלי
קוריאניות:
Just Between Lovers - למרות שזו דרמה מעולה עשיתי הפסקה לאחר כמה פרקים ועכשיו אני מתקדמת איתה בקצב צב. היום סיימתי את פרק 10. נראה לי שאני אתקדם איתה בקצב של פרק בשבוע.
Good witch - התחלתי אותה והתקדמתי די מהר עד בערך פרק 20 ואז נתקעתי (גם) איתה. מחכה שאוכל להמשיך. יש לה קטעים נחמדים וקטעים מעצבנים. היא סבירה
Temperature of Love - רק התחלתי איתה (אני בפרק 3) . עוד לא החלטתי מה אני חושבת עליה. השחקן הראשי בסדר אבל הראשית מעצבנת. הפרקים הם של חצי שעה אז זה עובר מהר.
Strongest Deliveryman - ראיתי בינתיים את הפרק הראשון. לא מלהיב אבל רוצה לתת לזה עוד הזדמנות.
Revolutionary Love - ראיתי עד פרק 12 ונתקעתי. התחיל חמוד ובאמצע די נמאס לי ממנה.
הכל תקוע בזמן האחרון. מתחילה דרמות ולא מסיימת
אני צריכה למצוא דרמה ממש טובה שתשנה את האווירה.
מתכוונת להתחיל:
What's Wrong With Secretary Kim
יפניות:
אני רואה את העונה החמישית של Doctor X. הסידרה מאוד מצליחה ביפן, לא ברור למה. כל הזמן הם חוזרים על אותו דפוס. זו לא דרמה משעשעת אבל גם לא ממש מחדשת. לדעתי הבנו מיצינו ואפשר לסיים.
לדעתי יש העונה עוד כמה דרמות ששוות צפיה וצריך לנסות אותן. התחלתי אחת שנקראית Miss Devil ואופס אני רואה מישהו מהסוכנות המעצבנת...אבל אני אוהבת את השחקנית...
http://asianwiki.com/Miss_Devil