גם אני רוצה
Moonlight Drawn By Clouds - המתנתי שהיא תסתיים, הבנתי שיש הרבה רגשות מעורבים לגבי הדרמה בגלל כל הפרקים האחרונים, שנהייתה יותר כבדה, אז אני אצפה ונראה מה כל הדיבור. אבל בסה"כ ממה שאני צפיתי בה עד כה, הייתה יותר מנפלאה.
אגב אחריה עולה לאוויר הסדרה החדשה, The Man Living in Our House שמככב
בה Kim Young Kwang הענק! מה שמוביל אותי למיני דרמה שלו:
Gogh, The Starry Night - אויש כמה שאהבתי את המיני דרמה הזאת, 20 פרקים
של 20 דק' לפרק(לא באמת 20 חח, באיזור ה16 גג), ממש אהבתי אותה. מצחיקה
בטירוף, חדשנית, חיבור נפלא של הראשיים וקים יונג אחד שעשה עבודה נפלאה,
הסוף היה אדיר, מומלץ מאוד.
On the Way to the Airport - רק רציתי לומר שאני ממתינה שיצטברו עוד ועוד פרקים, אני כל כך אוהבת את הא האנול החמודה, כרגע יצאו 10, אתחיל שיצאו 14, אגב על הדרמה יש ביקורות טובות מאוד.
Five Children - פייייי זה היה ארוך, 54 פרקים של צחוק גדול, הומניות, אנושיות, רומנטיקה, חמידות, מתיקות, נהנתי מכל שנייה. פשוט סדרה למופת. כמה רגש, כמה
כימיה בין כל השחקנים, הקשר שיצרו על פני השטח היה ענק, ממש ממש אהבתי.
כמובן שהתחלתי אותה בגלל Sung Hoon האדיר ^^ אבל התאהבתי בדרמה כל כך
הרבה גם מעבר, והוא היה כוכב פה.
Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo - סדרה נוספת שאני ממתינה שתסתיים
אני אהיה גלויה, הדרמה התחילה איטית משהו, ולאט לאט העלילה משתדרגת,
ולפי מה שראיתי קצת בקדמונים כי היה לי קשה להתאפק, זה נראה הרבה מעבר
לציפיות שלי, אבל שוב, אני אמתין בסבלנות חח.
Six Flying Dragons - צפיתי עד כה ב15 פרקים מתוך 50, סדרת מופת. אחד
הסדרות הגדולות לשנת 2016, אבל עצרתי בנתיים. קשה מאוד להכיל את כל
המידע והיריבות שקיימת בין כולם, לאט לאט חח, בנתיים היא בהשהייה.
Second to Last Love - סיימתי את כל ה20 פרקים,ומוכרחה לומר שאני קצת
חלוקה. עד פרק 15 אם אני לא טועה, הדרמה הייתה נפלאה ומצחיקה,
ויחסית יש לנו כאן שחקנים מבוגרים שעושים את עבודתם נאמנה לחלוטין,
הרומנטיקה וההדדיות והכימיה שהפכה בין הראשיים שנוצר לסוג של קשר היה
גם כן מצויין, אבל אח"כ שוב הקוריאנים מכבידים ומעיקים עלינו. 5 פרקים של
הרבה בלבולי מוח, ומרחו ומשכו את זה מעבר למה שהיה צריך לדעתי. אבל יחד
עם זאת בסה"כ זו סדרה שנהנתי ממנה.
Drinking Solo - פייייי כמה שאני אוהבת את הסדרה הזאת. מודה ומתוודה,
המתנתי והמתנתי כדי לצפות בה, לא יכלתי להתאפק יותר, והדרמה הזאת כבשה
לי את הלב לחלוטין!!! ממש מומלץ בנות. דרמה שמראה קצת איך מערכת החינוך
בקוריאה עובדת, הם גם מציניים בסוף הדרמה את התודה שלהם לאותם אנשים
מהמערכות השונות שנתנו להם עזרה, הדרמה מצחיקה בטירוף, אתם תשתגעו
עליה, Ha Suk Jin הראשי שאני מבסוטה עליו ברמות על, תמיד חיבבתי אותו,
אבל פה הוא מבריק. Park Ha Sun כרגיל בדמותה השקטה והחיננית זו שסופגת
את כל האש(רוב הדרמות שלה כאלה חח), אבל זה המתיקות שלה.
והכי חשוב Key הראפר של shinee שמככב פה בצורה אדירה, הוא קורע מצחוק.
אתם כל כך תהנו מהדרמה הזאת בנות, מומלץ מאוד, הצחוקים כאן לא מפסיקים.
והכי חשוב - הHIGHLIGHT של הדרמה, שבכל פעם הראשי שותה אלכוהול ואוכל
מאכל קוריאני, פשוט מענה אותנו לנוכח הצפייה חחחחח, חצוף.
The K2 - הדרמה החדשה של יונה המתוקה ו ג'י צ'אנק ווק(הראשי מהילר), איף 2 פרקים ראשונים באו עם כל כך הרבה אקשן ופעולה שנאלצתי להפסיק כי אני רוצה
לראות ברצף, מה שכן העלילה לא הגיונית בעליל, אבל בסדר, חיים עם זה. אעדכן ברגע שיהיה יותר ויותר פרקים ואצפה עד הסוף.
 
רשימה גדולה, ויש לי תכנונים כאלה ואחרים לדרמות שאני רוצה שיסתיימו..
שלא תטעו שזה הרבה, פשוט צברתי את זה לאורך הרבה זמן, וכפי שרשמתי פה
יש כאן לא מעט שהמתנתי שיסתיימו ובשבתות, טיק טק יושבות, מסיימות וביי חח.
לדוגמא Pride and Prejudice זו הדרמה שאני צופה בה כרגע, עזבתי אותה לפני
מלא זמן, ואיכשהו חזרתי, אני אעשה לה סיקור כשאסיים, אבל וואלה מפתיעה לטובה.
נעצרתי בפרק 6, עכשיו אני בפרק 11, וזה נראה ממש סבבה.