היי לכולם :) יש לי שאלה...

דנה96

New member
בושה את אומרת?

בושה זה איך שהצבא הזה נראה... תדעי לך שאני תמיד רציתי ללכת לשרת והייתי מלאת פטריוטיות כי זה מה שלימדו אותי כל חיי להיות. אבל מה לעשות שכשקצת גדלתי וראיתי איך מתנהלת המדינה הזאת והצבא בה המטיבציה שלי צנחה.
 
אז אסור לא לרצות?

מה אם מחר היה נחקק חוק חדש שקובע שחבישת כובע טמבל היא לא זכות, אלא חובה?
 

Emc2

New member
דמגוגיה בשקל עשרים

צבא הגנה לישראל הוא צורך קיומי, ובדיוק מהסיבה הזאת הוא לעולם לא יהיה צבא מקצועי, מהסיבה הפשוטה שצבא מקצועי לא יהיה גדול מספיק על מנת להדוף מתקפה מרוכזת דוגמת מלחמת יום כיפור. צהל זאת לא חובה חוקתית אלא חובה קיומית, ומי שגר בארץ ובוחר שלא לשרת, בושה
 

AnnabeI Lee

New member
We can definitely discuss that,

but the argument that that is the law therefore it should be obeyed, is problematic.
 

I3lackM

New member
לא מדברים על הצבא

אם הוא בושה או לא. מדברים על היחס שלך וזהו
 

דנה96

New member
באמת..בזה בדיוק מאכילים אותנו עוד מימיי הגן..

"אני גאה לשרת ולתרום למולדת"..זה כבר נמצא כל כך עמוק בראש של כולם שכולם פשוט חוזרים על זה כמו תוכים. ובקשר למלחמת יום הכיפורים, זאת הייתה מלחמה אחת בה ניצחנו בצורה יוצאת דופן ונכון, זה ראוי לציון מיוחד..אבל אחרי הניצחון הזה הארץ התמלאה אופוריה וניצחון כדוגמתו לא נראה יותר..וכולם דואגים להעלות אותו בכל פעם שמדברים על חשיבות הצבא... בכל מקרה, אני מצטערת אם התגובה נשמעת תוקפנית...לא לזה התכוונתי. אני פשוט לא חושבת שזה נכון לשפוט מישהו על כך שהוא לא רוצה לעשות צבא..
 

noya2312

New member
אמממ... תעשו טובה...

תשמעו כול אחד וההחלטות שלו אני לא בחרתי לשרת בצבא כי אני דתייה ומפונקת אז לא הלכתי וואלה כול אחד והסיבות הטובות לו... נכון בנים שלא הולכים לצבא הם בהחלט בושה... כי בעניינם זה צורך קיומי!!!! אבל לבנות בדוגרי אין מה לעשות בתשובה מה גם שהמערכת הצבאית אינה בנויה לנשים או לשירותם בה!!! מצטערת על השובינזם אבל זה נכון!!!!
 

I3lackM

New member
לא זה לא.

יש מלא תפקידים שבחורות יכולות למלא. חוץ מזה אם לא נאה לך אז את יכולה לעשות שנות שירות שבשבילי זה אותו דבר כמו שירות צבאי. העיקר לתרום ולתת מעצמך, לא רק לשבת בבית, ללמוד תורה ולא לעשות כלום. טפו עליכן.
 

noya2312

New member
חוצפן!!!!

מי הזכיר שלא עושים שנת שירות... לא הזכרנו פה לא לעשות כלום למען המדינה!!!! כן צריך לעשות ולתרום את חלקך...
 
למעלה