אחרי כמעט 30 שנות

כן לבד!

לא מדובר כאן על אהבה שנגמרה אלא על שחרור מתוק ממערכת חסרת תוכן. וזאת הרגשה נפלאה של חרות וחופש!
 
בדידות או חופש

מוכר מוכר. על כך אמרתי בזמנו: כל כך טוב לי לבד שצריך מישהו מאוד מיוחד שארצה לבלות את זמני איתו במקום עם עצמי. אחלה גיל כאשר ירדו מאיתנו מחוייבויות להקמת משפחה, בית, קריירה. סוף סוף אפשר לחיות איך שמתאים לך . ואישה שמשדרת שלווה, רוגע ושלמות מושכת גברים בטירוף. ותמיד יבואו נשואים ש'סוחבים את העגלה' בכל מחיר כאילו יקבלו איזו מדליה בסוף. כדי להצדיק את קיומם במערכת חסרת תוכן הם יסבירו לך "על טובים השניים...." ועל סיכויי הגיל. ואהבה... מה אהבה... אין כמו אהבה. אם תבוא - תדעי לזהות ולא תרגישי נטל של מברשת השיניים הנוספת... בכל אופן כך או כך החיים יהיו אמיתיים ושלוותיים. הרי לא באנו לסבול אלא להיות מאושרים.
 

אורמור

New member
את מדייקת לגמרי

גם אני חושבת שצריך לקרות משהו מאד מאד מאד משמעותי כדי שארצה לוותר על העונג הזה שבחרות, ואני לא בשיכרון של חידוש, רשמית אמנם רק מנובמבר אינני אשת איש אבל עברתי למעוני החדש (בלעדיו) כבר לפני כמעט שנתיים, והעונג נשאר.
 
אוריק יקירה, איך באתי בדיוק לבשורות?

לבד אפשר להיות גם בזוג ואז זה מעיק לבד אפשר להיות כשאת עם עצמך ועדיין להנות מהחירות להיות מה שאת רוצה, כמה שאת רוצה, איפה שאת רוצה ועוד כל מיני שאת רוצה אני מאחלת לך שתהני מכל רגע שתמצאי את האנשים איתם הכי טוב לך שתמצאי את העיסוקים שיעשו לך פרפרים בכל הגוף ובעיקר בנשמה (לא חברים, לא הכל מין) שתבחרי את צורת הזוגיות הבאה שלך מבחירה חופשית ולא מהרגשת לחץ ובעיקר שתגשימי את כל החלומות שלך עד תום מגיע לך אוהבת ומתגעגעת פנטזיה לרגע
 
למעלה