איך שי הודח?!

איך שי הודח?!

מה זה להדיח את שי אליי זה לא מקובל ולכן אני עומד להפסיק לראות את התוכנית ולגרום לכל מי שאני מכיר ולכל מי שאני לא מכיר להפסיק לראות את התוכנית עד שלא יחזירו את שי אז אם אחד המפיקים רואה את ההודעה אז שיידע שהוא צריך למצוא דרך להחזיר את שי!!!!!!
 

טלטוש

New member
עכשיו אין שי? אני אולי אתחיל לצפות

יש מספיק רוע מסביבי, אני לא צריכה גם לראות טלויזיה נוטפת ארס ורוע. עכשיו לכשהוא הודח, אני אוכל לחזור לצפות בתכנית. אז אתה הולך אני באה הכל מאוזן.
 

lollipop161

New member
אבל יש משהו שאני לא מבינה

למה כל הפורום נגד שי? שמישהו יסביר לי, באמת. וזה לא שאני לא רואה לייב, הטלוויזיה כל הזמן פתוחה לי על ערוץ 20, גם עכשיו. במה יוסי המסריח עולה על שי?!?!!??!?!?! אני רוצה פירוט
 
שי המסריח לא שווה את הנעל של יוסי

יוסי שווה המון משי החלאה!טוב שהוא עף בעזרת השם שפרה הכלבה אחריו..ואז רנין הערביה מהעפנה
 

Saladin

New member
הכרה שהתחזקה בי בעקבות התכנית היום -

ערן זילברמן אידיוט. איך הוא אמר בביטחון שאיתי הולך לעוף כי אין לו מה לעשות בבית - מה הקשר? למה שמישהו ירצה להדיח את איתי שנראה כמו שה תמים ולבנבן אחרי התכנית של היום, הן בעיני הדיירים הן בעיני הקהל? ברור ששיפ-שיפ הולכת להיות על הגריל כמו שאיבחנה קרן למודת הניסיון. הבובלילים הולכים לצלות אותה והפעם הקהל הולך לטרוף אותה לתיאבון. או את הדייר החדש.
 
כי איתי פאתטי שלא בוחר שום צד.

וזה יכול מאוד לעצבן אותם בתוך הבית ולהבין שהוא משחק איתם, ורק מסתכנן מולם. מה גם שאחרי התוכנית היום, ונסה חמה עליו (ולא מינית).
 

Saladin

New member
ונסה מטומטמת וצריכה להיות חמה על עצמה.

אלא שאיתי מטומטם בעצמו ולכן נותן לה להיות חמה עליו. מי אמר לונסה ללכת לצעוק על שי ולהגן על איתי? מי אמר שאיתי צריך הגנה, הרי הוא לא עלה להדחה. כל כך מיותר מה שעשתה הבחורה הזו, ועוד לבוא בטענות לאיתי על זה שהוא לא סיפר לה על השיחה עם שי. מאיפה איתי צריך לדעת שהיא תצא על שי כמו מטומטמת, במיוחד אחרי שאיתי לא עלה להדחה ונגמר הסיפור. שלא לדבר על איך שהיא השפילה את איתי והוציאה אותו מסכן. וגם עכשיו היא צועקת בבית. כשחושבים על זה, ונסה בהחלט מועמדת לעלות על הגריל, הרבה יותר מאיתי לדעתי.
 
ככה היא גילתה מיהו איתי האמיתי.

אחרת היא לא היתה יודעת. והוא היה עוד מצטייר לה ולאחרים כשה תמים. מה שהוא ממש לא. ולגבי העמדתה להדחה, יש מצב שזה יקרה (וחבל).
 

Saladin

New member
בטח שהוא תמים.

את באמת חושבת שהוא לא סיפר לונסה על השיחה עם שי מתוך איזשהו אינטרס? הוא פשוט לא ייחס לזה חשיבות. ואיך שהוא ישב בבריכה ונתן לונסה ולשי להתנצח עליו כאילו הוא לא קשור לעניין, זה לא תמימות? אז מה זה?
 
אז למה הוא סיפר דווקא דברים שגורמים לתככנות?

הוא סיפר לה דברים לא יפים על האחרים ושכח לספר את ה"בסדר". משונה משהו. אני מקווה שאתה ציני :) כי לשבת בצד, לשחק אותה מסכן.. ולתת לאחרים לריב עליך זה לכלוך לשמו. במיוחד כשלכל צד הוא מחייך ומסכים עמו ואז הולך לצד השני ומסכים עמו. זו לא תמימות!
 

Saladin

New member
אולי לא תמימות, אבל פאסיביות.

ממש לא היו לו כוונות רעות לדעתי. הקטע עם העם שלכן, העם הנשי חח, שלכולכן (כמעט) יש ניסיון כלשהו במנדראז' או לפחות בדיבורים נון-סטופ על כל דבר שבעולם בעוד שאצל בנים יש אחוז גדול יותר של שתקנים. ובגלל זה אתן לא מסוגלות לקלוט (כמו ונסה) שמישהו יכול לעשות את מה שאיתי עושה רק בגלל פאסיביות. ונסה, מההיכרות שלה עם עצמה, יודעת שאם היתה לה שיחה עם שי בסוכה היא בטוח היתה מספרת את זה לכל העולם. אז זהו, שאיתי לא כזה וכמוהו יש רבים. ולומר את האמת, אני לא חושב שהיתה סיבה שהוא היה צריך להגיד את זה כי מאיפה הוא היה צריך לדעת שונסה תתפרץ על שי כמו שיכור למסיבה. פה אולי אפשר להגיד שהוא היה צריך להכיר את ונסה יותר טוב, אבל גם אני לא ציפיתי שהיא תעשה משהו כזה .
 
אז שוב פעם..

למה בכלל הוא אמר לה דברים רעים עליהם? אז שבכלל היה שותק ולא אומר כלום. או שבן אדם אומר או שלא. לא אומרים חצי אמת. זה כמו חצי שקר. ושקרים זה עילה לתחמנות, סכסכנות ומה לא.
 

jrkob

New member
הוא בכלל לא תמים אלה בורח כל הזמן מ

מהאש ומצליח בגלל זה הוא נדבק לונסה שתעיף אותו כבר!הוא עלוקה שנדבקת כדי לשרוד
 

Saladin

New member
אני לא חושב שהוא מה שאתם עושים ממנו.

ההרגשה שלי היא שאיתי הוא אחד האנשים שיהיו הכי פחות מוטרדים מהדחה.
 
איתי לא מרוכז,זו כל הבעיה שלו בחיים../images/Emo4.gif

כי מה שלא הספיק איתי לספר לונסה ,קרה ערב לפני, ערב ההדחה,זה הכל. רק ערב לפני הריב ונסיה/שי הציע לו שי לבוא ולשבת לידו. מה עם כל השבוע הנורא שעבר על איתי? שהוא סבל מדחיה לעומת אמירה אחת בודדת? ואת זה איתי עם בעיית הריכוז שלו לא הצליח לחדד לונסה. אומנם הייתה הצעה כזו משי,אבל באה רק ערב לפני הויכוח. ומה הביג דיל בקשר לזה? הרי שי התחמן הוא גם וגם שכחתם? הוא יסמן, יוציא לפועל, יחמם את כולם והוא יקח צעד אחד אחורה ויחזור ללטף רגע לפני הבעיטה. מה לא ברור כאן? הרי למדנו את שי היטב,לא? איתי חמד של בחור טוב וסובל מבעיית ריכוז קשה,שמשפיעה על כל ההתנהלות שלו. שימו לב כמה המוח שלו מבולבל והמחשבות מתרוצצות לו במהירות עצומה והוא לא מצליח למקד דבר אחד קטן.
 

Saladin

New member
למרות שלדעתי הבעיה היא לא הפרעת קשב.

יותר מדי בקלות משליכים על זה את כל הצרות והבעיות של אנשים. הבעיה שלו היא שאין לו סדר עדיפויות והוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו. הוא פשוט לא נסגר על עצמו.
 
למעלה