איך שי הודח?!

Saladin

New member
מנהלים - צרפו את השרשורים הקטנים לשרשור אחד ב

בקשה.
 

JasPoint

New member
תייסיר שלח מלא SMSים לשפרה

וברצינות, שי היה המתמודד הכי שנוא על הקהל. מי שצפה בערוץ 20 או באינטרנט יודע למה שי הודח, מי שצפה רק בערוץ 2 עשוי להרים גבה.
 

jrkob

New member
קשת ידעו ששי יודח לכן

נתנו לו לצאת היום!מי שחושב שאני טועה מוזמן להגיב?
 

michaly2003

New member
או ליתר דיוק המשפחה שלו ידעה

לכן רצתה להוציא אותו בזול - הוא ללא ספק "זכה באור מן ההפקר"
 
שי התככן,התחמן,הרודן והמתנשא חייב היה לעוף

מצער שאתה בכלל שואל..... פעם כתבתי על שי כאן בפורום ולא בא לי לחזור אז אני אביא לך קישור.... אתמול רווח לי מאוד.סוף סוף זה קרה. ביומיים האחרונים המצב הגיע לרשעות קשה ממש, הוא התחיל להנות ברשעות ובליגלוג. ממה שכתבתי פעם באחד השרשורים...... "שי עם החרדות והצורך שלו להיות בשליטה כל הזמן ,דפק את עצמו ,ניהל בכוח את המהלכים בבית ובהתנשאות מעצבנת,דרך ורמס את הבנות עד הסוף ובדרך הקריב חייל.הפגין המון כוח וגסות רוח.הפסיד את אהבת הציבור וזה רק עניין של זמן שהוא יעלה לגריל ויעוף. אני לא מאמינה שיתנו לו לזכות.הוא מעוניין בזכיה בלבד,תמיד אמר "אם אני לא אמור לזכות עדיף לי לעלות לגריל עכשיו ושידיחו אותי מהמשחק.חבל על הזמן שלי. ואני שואלת למה? למה? למה אתה מתערב בכלל ? תן להם לאהוב,תן להם לריב,תן להם לשרוד את הטעויות,חכה בסבלנות. עשה כמו צבר ,נצל את הכישורים הנפלאים שלך להוכיח שאתה אדם מקסים,פתוח,חבר שנותן כתף למי שמבקש,שותף פעיל במשימות,יוזם פעילות ותורם בניהול התקציב וכל דבר שמבקשים.נצל את זה שאתה חתיך ונראה טוב ולך על הקלפים החיוביים הרבים שלך.בחדר של האח הגדול שיצביע מה שנכון לו ושיפרשן לנו את הדעות שלו,שיתחבר לקהל בבית. בקיצור לדעתי שי היה שורד ועוד איך שורד עד לשלב הזה בקלות ובנועם ,כי יש לו את הכלים הנכונים לזה... שי יצא למלחמה לא לו בכלל,שי רדה בחברים שלו, שהיו נאמנים וטובים אליו, שי העכיר את האוירה בבית והכעיס אותנו הצופים כל הזמן,שי הפך להיות דחוי ומעצבן ברמות שאנשים כמוני לא רואים יותר את התוכנית שהייתה הראשונה בריאלטי שאהבתי. ואני שואלת למה? " זהו ,שי הלך לביתו ולחייו ,מאחלת לו שיקח את הזמן ,שיתאושש,יבין את הטעות שלו ויתקן.
 

quarantine

New member
ככה זה נראה.. מאוד שקוף

לפתע פתאום אחרי תוכנית שהראתה גם הצד השלילי שלו בערוץ 2 צצים להם פה ניקים חדשים שמהללים ומשבחים את שי. מאוד מוזר בעיני, כנראה מי שעושה זאת חושב שבשל כמות הודעות פה בפורום לא ישימו לב אליו.
 
זה לא יעזור הצדק נעשה../images/Emo123.gif

שיי ביייי
 
למעלה