בן 40 ללא נסיון מיני כלל.. טוב או רע?

  • פותח הנושא noki3
  • פורסם בתאריך

noki3

New member
בן 40 ללא נסיון מיני כלל.. טוב או רע?

טוב אז אני מתנצל מראש על שגיאות הכתיב אם יהיו כי אני כותב מהסלולרי..וואו אני לא יודע מאין להתחיל... אני עכשיו שוכב על הגב לבד וכותב את ההודעה הזו.. לא יודע אם אני אוהב בנים או נשים.. לא מקנא בזוגות עם או בלי ילדים כי הסטטיסטיקה מראה שהרוב בסוף מתגרשים ולא בא לי להיות חלק מאותה סטטיסטיקה ולשלם מזונות עד גיל 18...אני מודה שאני ראש קטן ולא אוהב לשחות במים עמוקים אז מה?... הציקו לי הרבה בבתי ספר כי הייתי רזה ומזמין מכות.. בתיכון פעם זרקו לי את התיק ממרפסת למטה באמצע השיעור.. לא הייתי מלך הכיתה אלא הפוך מזה... ההורים תמיד פינקו אותו והשתדלו לא להחסיר לי דבר...היה לנו בית מאוד קטן וצפוף והתביישתי להביא חברים הביתה... תמיד כשהרביצו לי ביסודי אמא שלי היתה באה וצועקת על התלמידים והמורים כמו לביאה שהיתה מגינה על הגורים שלה...לפעמים זה עבד נגדי כי היו צוחקים עלי ומתרחקים ממני אפילו יותר...אני לא מאשים את אמי...גם לא היתה להוריי מכונית כמו לכל חבריי בכיתה שיכולנו להסתובב ולהכיר את הארץ וכך יצא שהיום אני לא יודע איפה זה חדרה וגדרה...מעולם לא התנשקתי עם בחורה או שכבתי ואני לא יודע כיצד מתנהגים בסקס... התנשקתי עם גברים אבל לא נהניתי כי זה לא נראה לי טבעי...אני מאוד אגואיסט ואוהב רק את עצמי.. אני לא אוהב להתפשר ומאוד עקשן בחיים ובעבודה...אני עוסק במכירות המון שנים ואוהב מאוד את האינטראקציה עם הלקוחות... הם החמצן שלי מעל המים...אני מכור לעבודה ומאוד אוהבים ומעריכים אותי שם... אני משקר להם כמה שנים שאני בזוגיות שלא יחפרו לי והם מצידם משתגעים מדוע איני מתחתן...אני לא רוצה לשמוע על פסיכולוג ... אני לא צריך לשלם כסף ולספר למישהו משהו שאני כבר יודע... בטח החסרתי כמה דברים אבל זה על קצה המזלג... אני מחפש חבר או חברה שדומים לי שנוכל להתמודד יחד... אגב אני נראה גג 30 לכל מי שיודע את גילי האמיתי...שבת שלום בינתים:)
 

shanit159

New member
אתה לא הכי מבוגר פה...

תרשה לי לשאול אותך שאלה... האם יש לך קשרים חברתיים בכלל או גם בקטע הזה אתה לבד?
 

shanit159

New member
טוב או רע זו הבחירה שלך

אם אתה מרגיש טוב במצב שלך זו לא בעיה... תחיה את החיים שלך כמו שאתה רוצה, ושכולם יקפצו...
 

noki3

New member
אין לי ממש חברים כי אני

אני בית עבודה עבודה בית..אני סוציאלי אם התכוונת לזה עובדה שאני עובד עם לקוחות המון שנים אבל נניח שאני מכיר אדם מסויים שמציע להיפגש או לשתות לפני או אחרי העבודה אני נרתע כי אני לא יודע מה לומר ואני לא ממש אוהב להיחשף.. אני מאוד דיסקרטי לגבי חיי הפרטיים ואני לא מאלה ששואלים כמה אתה מרוויח? וכו׳..זה לא מעניין אותי ממש.. אני חי את חיי... אני מודה שלעיתים זה משעמם אבל אין צד שני שמכריח אותי לצאת לסרט או מסעדה או לצאת לסופש או שרוצה דווקא שני סוגי קטשופ במקרר...
 

shanit159

New member
זה באמת נראה לי תמוה

מי שעובד במכירות או שרות לקוחות ואוהב את זה מן הסתם לא צריכה להיות לו בעיה ביצירת קשר עם אנשים... אז זו הבחירה שלך כנראה לא ליצור קשר עם אנשים כי אתה לא רוצה לוותר על העצמאות שלך...
מה שעדיין לא ברור לי זה אם אתה מרוצה מהמצב הזה או רוצה לשנות אותו... ואם אתה לא בטוח אולי כן כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי (זה לא חייב להיות פסיכולוג, אתה יכול לפנות למאמן אישי -קואצ'ר שזה מאד "אין" כיום ולא גורר סטיגמה שלילית)...
מה שלי ברור זה שאם לא "תיפתח" יהיה בלתי אפשרי ליצור קשר זוגי ובכלל חברתי...
אם מה שאתה רוצה זה קשר מיני דיסקרטי יש לזה פתרונות, ואולי יש פה בעלי ניסיון שיכולים להעיד על כך...
אני מכיר כמה אתרים שמיועדים בדיוק לענין הזה, אני נרשמתי לזה רק בשביל הסקרנות ומדי כמה ימים שולחים לי הודעות אבל עוד לא קראתי אותן כי לא קניתי מנוי...
 

ANGELA9

New member
גיל 40 ללא נסיון מיני

אתה תענה על השאלה
טוב או רע ?

זאת הבחירה שלך בלבד !
 

noki3

New member
לא יודע אם זה טוב או רע כי

התרגלתי לזה במשך השנים...אני לא חתיך הורס אבל גם לא טרול...אני בישן מאוד.. רק בעבודה אני מוריד את המסיכה
 

Light18m

New member
מזדהה עם ההתחלה של סיפורך

כמו שכתבו- אתה בוחר אם זה טוב או רע, לפי הצורה שאתה מסתכל על זה.
לדעתי זה לא דבר רע באופן אובייקטיבי.

גם אני הייתי רזה ומזמין מכות עד שהתחלתי להתאמן ופיתחתי שרירים. אז הפסיקו לתת לי מכות.
חוסר הביטחון והידע מה לעשות עם בנות נשאר איתי עד גיל מאוחר, אבל בסוף גם בקטע הזה לקחתי את עצמי בידיים כי זה מאוד הפריע לי.
 

אבא גאה

New member
אני מוחה על שמשתמע

שאתם "הזמנתם" מכות רק בגלל שהייתם רזים או חלושים.

הנפגע לא מזמין את זה. הביריונים עוים את זה גם בלי הזמנה.

תסירו מעצמכם את האחריות לזה
 

Light18m

New member
צודק.

זה עניין של איך מסתכלים על זה, והדרך שלך היא הנכונה.
 
אם זה לא מפריע לך, זה לא רע.

שים לב שאם תתחיל עם זה (התאהבות יכולה לקרות גם בלי התכוונות) זה יעשה לך טעם לעוד, תעורר את הצורך שלך בסיפוק מיני..ואז לא תבין איך חיית בלי זה עד עכשיו
וכשזה לא יהיה, תרגיש בחוסר.

אם היום אתה חי עם עצמך בשלום וטוב לך, אז הכל בסדר.
 

TIGI25

New member
אני כל כך מזדהה איתך

גם אני סבלתי מהצקות בבית ספר, לא היו לי הרבה חברים, היו לי חברות או שהיו מנצלות אותי או מדברות עליי מאחורי הגב, חברות אמיתיות היו לי רק 2 או 3, אמא שלי הייתה יוצרת קשר עם אותן אמאות של הילדים שנהגו להציק לי וזה עזר כי אח"כ זה הפסיק, גם אני גרה בבית די קטן והתביישתי להביא אל הבית חברים, רק שאני לא סובלת את העבודה שלי, אבל זה טוב כדי לנקות את הראש לפעמים במקום לשבת בבית.
אל תדאג הזוגיות תגיע, תנסה להכיר יותר, להיפתח יותר אולי תוכל להציע למישהי בעבודה שלך שמוצאת חן בעינייך לצאת זה בטח לא יזיק...
 

A 26 cm Schlong

New member
בוא נקרא לילד בשמו

אתה הומו ולא מוכן להודות בזה.

אם כל הניסיון המיני שהיה לך עד היום (ואתה לא בן 20 להזכירך) היה רק עם גברים, אתה כנראה הומו ולא מסוגל לקבל את זה או להודות בזה.

אתה אמנם לא הזדיינת עם גברים (מותר לכתוב פה "להזדיין"? אני רגיל לכתוב חופשי מפורום סקס) ורק התנשקת עם כמה, אבל זה כבר הרבה יותר ממה שאתה יכול להגיד/להעיד שעשית עם נשים.


השאלה היא לא אם זה נראה לך "טבעי" (כנראה חונכת שזה לא "טבעי" ולכן אתה מגיב כך), אלא אם נהנית מזה. אני מנחש שכן. ואם התשובה שלך היא אכן חיובית, הייתי מציע לך פשוט ללכת להזדיין עם גבר. זה הכי פשוט בעולם. אין את כל הטרראם שיש עם נשים. אתה קובע עם מישהו ואחרי רבע שעה בערך כבר לא תהיה בתול.



ושאלה שמנקרת במוחי: כתבת באחת התגובות שלך לפוסט הזה שאין לך חברים ואתה חי את חייך על קו בית-עבודה-עבודה-בית, אם כך אני תוהה כיצד יצא לך להתנשק עם אותם גברים? באיזו סיטואציה זה קרה? אני שואל כי על פניו נראה שלמרות שאתה תוחם את חייך למסגרת של בית ועבודה, נדמה שבכ"ז מצאת את הזמן להתרועע עם גברים...
 

noki3

New member
תשובה

אכן התנשקתי עם גברים ואולי אני אכן גיי ואולי לא אבל אני נהנה לשוחח עם נשים בעבודה ובכלל.. הסטיגמה היחידה שלי לגביהן זה שהן רוצות להיכנס להריון ואז להתגרש ולנצל את הגבר עד תום מכל הבחינות...בקשר לגברים אני לא הגעתי לחדירות וכאלה כי אני די נרתע מהקושי בחדירה..זו האמת.. חבל שאני לא יכול לנסות את זה עם בחורה
 

A 26 cm Schlong

New member
הנאה משיחה עם נשים היא לא הנאה מינית

אני נהנה לשוחח עם החתולים שלי ואין לי שום רצון לעשות אתם סקס מתישהו...

אני לא יודע מאיפה אתה שולף את השפנים שלך, אבל די ברור שמישהו טחן לך את הראש והאכיל אותך בשטויות. לא כל הנשים רוצות להיכנס להיריון (אם אתה מחפש רק זוגיות עם אישה, אז דע לך שיש נשים שהן מה שמכונה "אל הוריות", כלומר לא מעוניינות להביא ילדים לעולם), ובחיים, כמו בחיים, מה לעשות שצריך לקחת סיכון? אז נכון שחתונה היא לא ערובה לחיי אושר לנצח ויש לא מעט סיפורים על נשים שמצצו לבעלים שלהן לשעבר את הדם, אבל אם כל היום נשב בבית ונחשוב מה עלול להיות אם... טוב, נו, אתה יודע. לעולם לא נצא מהבית.


באשר לרתיעה שלך מחדירות - אתה יודע שאתה לא חייב להיות הצד הנחדר? אתה יכול להיות החודר, ויש מלא שישמחו לקבל את הסוכריה על מקל שלך בתוך ישבנם. ואם חשקה נפשך בלדעת מה זה להיות הצד הנחדר, תמיד תוכל לקפוץ לחנות מין ולרכוש לעצמך איזה צעצוע ולהתאמן על חדירות בבית.


מה שאני לא מבין זה את ה"צער" שאתה מביע על כך שאתה לא יכול *לנסות* לשכב עם אישה - אם זה היה לך כ"כ חשוב, אני מניח שמתישהו בין גיל העשרה, שזה הגיל שבו מתחילים לעשות סקס בד"כ, לבין גיל 40 יכולת לשכב אפילו עם זונה, רק בשביל לנער מעליך את הסקרנות. אבל אתה מקצין וכותב שאתה לא יכול אפילו לנסות... מה הבעיה לנסות?


דעתי האישית היא שאתה אולי נמשך מנטלית לנשים, אבל ככל הנראה לא נמשך אליהן מינית. אחרת אין לי הסבר למה עד היום, ממרומי 40 שנות קיומך, כל הניסיון המיני שצברת היה רק עם גברים.


כתבתי כבר בהודעת ההיכרות שאני דעתן ולא מפחד להראות את זה. חשוב לי שתדע שאין לי כוונה לפגוע, גם אם סגנון הכתיבה שליה הוא קצת תקיף (טוב, הרבה תקיף).



יאללה, כנס לאטרף ותחזור לספר איך היה.
 
למה לך לנסות לקבע את העדפתו המינית?

אולי הוא גיי, אולי הוא סטרייט, אולי הוא דו מיני.... ?
 

A 26 cm Schlong

New member
אולי

אבל אם לשפוט לפי מה שכתב, על כך שכל הניסיון המיני שצבר עד היום היה עם גברים, נראה שהוא מעדיף אותם במיטתו על פני נשים.
 
לאו דווקא

זה שהיה לו ניסיון מועט עם גברים עדיין לא אומר הרבה.
כך לדוגמא בני נוער שרק מגלים את מיניותם, לחלקם הניסיון הראשון הוא דווקא עם בנים ואח"כ במהלך חייהם חלק גדול מאוד מהם חיים באושר רב עם נשים.

ובכלל העדפה מינית איננה בהכרח סטרייט לגמריי או הומוסקסואליות לגמריי אלא זה טווח שלם בין הקצוות הללו. הדבר נכון גם לגברים וגם לנשים כשאצל נשים המנעד יותר רחב מאשר אצל גברים.
 

A 26 cm Schlong

New member
זה לא שהיה לו ניסיון מועט עם גברים

זה כל הניסיון שהיה לו. רק עם גברים.

עכשיו, אחרי שקוראים את כל מה שהוא כותב, על כך שהוא טיפוס סגור, לא מארח בביתו, לא יוצר אינטרקציה עם אנשים מחוץ לשעות העבודה וכו', נראה שעל אף ולמרות הכל מצא את היכולת לכלות את מעט הזמן שלו בחברה, עם גברים. מדוע אם כן, לא בחר לעשות זאת עם נשים?


תראה, אני לא עוסק במיניות האדם כמוך, אבל לא צריך להיות מומחה גדול כדי להבין מה קורה פה.

באשר לספקטרום, אני בהחלט מסכים אתך, אבל אנא שים לב לשני דברים:
1. הוא לא נער מתבגר. אני חושב שהזהות המינית שלו כבר גובשה מזמן. זה שהוא לא מכיר בה, זה כבר מקום לדיון אחר.
2. אם שמים על כף המאזניים את העובדה שהיה לו ניסיון עם גברים, מועט ככל שיהיה, ו-0 ניסיון עם נשים, אני מניח שהכף תיטה לטובת ההומוסקסואליות במקרה דנן.
 
למעלה