רע לי ועצוב לי

2אאא

New member
רע לי ועצוב לי

אני מתנצלת שאני מתפרצת ככה לפורום שלכם, אבל זה נראה לי המקום הכי מתאים לשפוך את הלב. אז ככה, אני נשואה והכרתי בעבודה בחור מתוק. אנחנו בקשר כבר תקופה מסוימת שבמהלכה גם התאהבנו אחד בשני, בעצם אני יודעת מה אני מרגישה, אבל אין לי מושג אם מילות האהבה שלו אלי אמיתיות או שהיו פשוט בשביל להשכיב אותי. אתמול שכבנו בפעם הראשונה, מה אגיד לכם, הרגשתי אח"כ כמו זונה. ממש ככה. כאילו הבן אדם בא בשביל להשכיב אותי וללכת (זה בעצם מה שהיה). ואני מרגישה זולה, כ"כ זולה והדמעות לא מפסיקות לרדת. <תודה מראש לכל מי שקרא>.
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

לצערנו הדברים האלה קורים (גם ללא נשואים). כאשה, את צריכה להיות יותר קשובה לאינטואיציות שלך, יתכן והיית יכולה למנוע מעצמך את הסבל הזה. בכל זאת, אולי, רק אולי, תמצאי נחמה קטנה, אם הסקס היה טוב ומהנה. לפחות אם האיש הביא אותך לסיפוק, דיינו. הכאב יחלוף, התחושה תעבור ומקווה שלא תחתימי את כל הגברים העתידיים, אם וכלל שיהיו כאלה, באות קין בגלל האיש הזה.
 

2אאא

New member
לא, הוא לא הביא אותי לסיפוק

אבל אח"כ הוא שלח לי SMS שהוא יודע שהוא לא הביא אותי לסיפוק והוא מבטיח שבפעם הבאה יפצה אותי, הצחיק אותי הבחור.
 
לפחות הוא אופטימי../images/Emo4.gif "בפעם הבאה"

לא יודעת יקירתי, לא מבינה במושגים "הוא השכיב אותי" "הוא זיין אותי"
לא מאמינה בפסיביות.... ואיפה את היית כשזה קרה?
ואני בכלל נגד "עניינים" בעבודה, בעיקר כשאת אישה נשואה, טוב אבל אני נגד הרבה דברים אז אני לא דוגמא.... בכל אופן, אם את אומרת שהוא שלח אח"כ SMS ואף התקשר היום, כנראה שהוא לא עד כדי כך
.....אולי מה שבאמת מטריד אותך זה לא הוא, אלא התחושות שלך כלפי עצמך. תרגישי טוב
 

2אאא

New member
תראי

הייתי שם, כי רציתי שזה יקרה, אם לא הייתי רוצה לא הייתי נפגשת איתו. אבל ציפיתי למשהו אחר, ליותר רומנטיקה, למשחקים מקדימים וזה לא היה. מן הסתם זה גם באשמתי, כי יכולתי לבקש, להגיד מה אני רוצה, אבל בגלל שכל הסיטואציה הזאת חדשה לי, לא הרגשתי נוח עם כל הענין. ואת צודקת, אין ספק שלא טוב לי עם עצמי כרגע.
 
ציפיות לרומנטיקה. ../images/Emo45.gif

בכל סיטואציה חדשה יש מבוכה ותחושה לא הכי נעימה. להבא אם תראי שהבחור לא חושב גם עלייך.תהיי אסרטיבית ותאמרי לו שלום. היה לי מקרה כזה שהבחור חשב רק על עצמו .הפסקתי אותו באמצע וחזרתי הביתה בהרגשה מצויינת.
 
ואני חושב שזה מראה שאת לא רק

זיון בשבילו. עכשיו השאלה היא מה את רוצה? האם את רוצה להמשיך איתו את הקשר האינטימי או לא?
 

פ ר ח בר1

New member
תראי...

אני חושבת שאת צריכה לנסות ולהפריד... הרי היה ביניכם קשר לפני כן..זה לא שישר שכבת עם הגבר הזה. השאלה איך הוא התייחס אליך לאחר מכן..ולכן זו התחושה השלילית שלך.. בכל מקרה מציעה אולי לדבר איתו ולומר לו איך את מגישה..
 

2אאא

New member
הוא התקשר אלי אח"כ לשאול מה שלומי

ואני לא הייתי מסוגלת להגיד לו מה אני מרגישה. רק אמרתי לו שאני מרגישה מגעיל. והוא לא ניסה להבין אפילו למה.
 
אל תיהיי עצובה../images/Emo140.gif

זרקי את הבחור ואל תתיחסי אליו. אם הוא ירדוף אחריך תגידי לו שנורא פגע בך וזו לא צורה ככה להתנהג. יש גברים שעושים דברים כי ...הם פשוט גברים ולא רגישים מספיק.. לא מבינים מה נשים רוצות.
 
מה לא עושים בשביל לקבל זיון ... ../images/Emo46.gif

חיבוק גדול ממני
... והכי חשוב
המצפון ...
תתעלמי שניה מהקטע שהוא זיין אותך וזרק נטפל בו במניאק אח"כ תתרכזי בך ובתחושות הזונה שאת הזולה שאת ואיך עשית דבר כזה ואיך תמשיכי את חייך ואיך תצליחי לשקר לבעלך ואיזה מטומטמת היית שנפלת ככה לתחמן ההוא מה שאני מתכוון תעבדי על להרוג את המצפון ...
כי זה הדבר הראשון שיגרום לך לגשת לבעלך ולהתוודות ואת לא צריכה את זה אנחנו כאן ונתמוך ואז אחרי שאת שולטת ברגשות ומסוגלת לשוב למקום העבודה ולראות מולך את המנייאק שזיין וזרק אז נתחיל לחשוב אם יש מקום לכסח לו את הצורה או שאתם ממשיכים יחד כזוג ו..... את יודעת פרטים עסיסיים לכאן בכל מקרה קחי את עצמך בידיים זה היה רק זיון אחד לא להתחיל להרוס עולמות בגלל זה את עדיין אישה נאהבת את עדיין אישה חמה וחכמה אז להתאפס זיון כולה לא להסחף
 

jedyknight1

New member
כל הכבוד לך אחי גם ממני

קבלי מילות תמיכה ועידוד... כי את לא זולה ולא בטיח. את אישה שחש כלפי אידיוט, משהו שהוא ניצל. את נפלת בפח וזוהי לא בושה. זהו חלק מהניסיונות בחיים. הוא לא שווה את הדמעות.
 

2אאא

New member
תודה על התמיכה ../images/Emo24.gif

אז ככה, מקום העבודה שלנו מאד גדול ואנחנו בכלל לא עובדים באותה מחלקה, כך שיכולים לעבור גם חודשים ואני לא אראה אותו. המצפון, נכון, המצפון מאד מאד מציק לי, אבל אין סיכוי שאלך ואספר לבעלי, כי זה ברור לי מה תהיה התוצאה. לפני כמה שנים הכרתי מישהו בצ'ט, בעלי ידע שאני בצ'טים, אבל לא הבין את המשמעות, הייתי בקשר עם בחור, רק טלפונית ואחרי שזה נגמר (אני סיימתי את הקשר, כי נקשרתי לבחור יותר מדי והיה לי קשה עם זה), סיפרתי לבעלי על הבחור ושדיברתי איתו בטלפון, לקח לבעלי המון זמן להרגע מהענין, כך שאין מצב שאני אספר לו שוב. אין לי מושג מה יהיה בהמשך עם הבחור הזה. צריכה לארגן את המחשבות שלי.
 
שמעי עלמתי(בעצם את כבר לא כזו)

את לא הראשונה/ראשון שהכרות שכזו מתחילה במקום שכזה ומסתיימת במקום אחר(ועל זה אמרו חזל"נו,כגודל הציפיה גודל האכזבה) את הנעשה אין להשיב, שנסי מתניים, חייכי, העולם יפיפה(יש כאן מלאנתלאפים חצאי כוסות מלאות) אגב רבים וטובים (ממש כאן) חוו חוויות דומות והצבע חזר להם לפנים(ומהר) בוקר טוב ישראל
 
קודם כל ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

השאלה האם נהנית? אם כן אין לך מה להרגיש רע, תחשיבי שאת נהנית והשתמשת בו לצורך הסיפוק שלך בלבד!!!
 
|כלנתקבעי איתו ותודיעי לנו שנבוא...

ניכנס בו, במניאק... אל תסתובבי עם
ועם פרצוף
למרות שזה לא קל, תשטפי פנים, תחייכי לעצמך ותחשבי "איך שזיינתי לו את הצורה אתמול...."
 
למעלה